Ik ga jullie even vragen koffiedik te kijken, dat snap ik zelf ook wel Maar afgelopen febr (2 feb) heb ik een mk gehad. Na deze mk lijkt mijn cyclus wat het padje kwijt. Ten eerste was ik te laat (daardoor voor de zekerheid een test gedaan, die neg was) maar de ongesteldheid die zaterdag/zondag is begonnen houdt niet meer in dan wat druppelen en vegen bij het toilet. Normaal gebruik ik zelfs de night versie overdag omdat ik echt vloei!!! Bovendie is het nu al afgelopen (eigenlijk gisteravond al) en bestond het alleen uit helder (licht) bloed. Moet ik contact opnemen met de gyn? Kan het zijn dat er nog resten zitten oid of dat er wat anders aan de hand. Of is het eigenlijk een heel normale gang van zaken na een mk (hoewel de vorige keren mijn cyclus gewoon vlot weer opgang was)
Hoi Nanette, meestal is de eerste menstruatie na een miskraam een andere dan je gewend bent. Meestal is deze heviger, maar soms ook niet. We horen het dus wel eens vaker. Heb je er ergere buikkrampen bij gehad of heb je die nu? Ik kan niet uitsluiten of er niet nog iets zit, want dat gebeurt wel inderdaad wel eens. ALs je erg ongerust bent kun je de HA bellen, maar je kunt ook afwachten, evt nog eens een test doen om uit te sluiten dat het toch geen innesteling was, en goed letten op dat je geen koorts krijgt of erge buikpijn. Dan zul je wel direct de HA op de post moeten bellen. Dat zijn tekenen dat er nog iets kan zitten. Maar de kans is groot dat als je afwacht, je 2e menstruatie dan wel weer gewoon is. Groetjes Brigitte