Doodeng...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Amarens, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Dames,

Eventjes van me afschrijven… Ik ben nog maar 4 weken zwanger en heb al sinds vorige week maandag licht bloedverlies. Ook verlies ik af en toe een beetje slijm/weefsel/stolsel. Heb al contact gezocht met de vk maar die zegt dat er niks anders erop zit dan het afwachten. Als het over twee weken nog niet over is, dan krijg ik een echo. Volgens haar heb ik 50% kans op een mk en 50% kans dat het gewoon goed komt. Ik vind het dood en doodeng en ben zo bang. Ik weet dat niemand me kan vertellen of het goed of fout zit maar wilde mijn verhaal even kwijt...

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Snap ik! Ik kan niet in je buik kijken maar vind het nog steeds veelbelovend klinken. Bij mij begon het met lichtroze verlies, dag erna rood verlies, dag erna moest ik echt een maandverband dragen en weer een dag later heb ik het vruchtje verloren (en nu bloed ik nog steeds flink).

Vervelende is gewoon dat je pas vanaf 6 weken echt goed wat kunt zien. Dus je kunt nu inderdaad weinig anders dan afwachten.

Maar houd moed hoor!!! Ik hoop voor je dat het bloeden gauw stopt. Dan voel je je wat zekerder.

x K

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

He, naar he? We duimen voor je, want kan idd nog alle kanten op!

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Dank jullie wel, lieve meiden! Ik ben zo ontzettend bang. Het enige wat mij een beetje hoop geeft, is dat mijn bloedverlies al 10 dagen gaande is. Een mk gebeurt meestal toch iets sneller...

5. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Vervelend dat bloedverlies en begrijp dat je onzeker bent! Het kan idd twee kanten op. Ik heb helaas geen goede ervaringen, ook niet met relatief lang bloedverlies. De zwangerschap die bij mij eindigde in een miskraam begon het bloeden bij 5w6d en 12 dagen later had ik pas mijn feitelijke miskraam...

Nu moet ik wel zeggen dat het begon met licht bruinverlies, een paar dagen later werd dat bruinverlies iets meer, weer een paar dagen rood, vervolgens werd dat weer steeds meer. Uiteindelijk begon ik ook stolseltjes te verliezen. Het werd zeg maar steeds heftiger tot aan de dag dat dat ik mijn feitelijke miskraam kreeg.
    Als ik jou verhaal zo lees en begrijp zit er bij jou geen stijgende lijn in qua bloedverlies, maar blijft het telkens een beetje hetzelfde?

Ik zal voor je duimen dat het nog allemaal goed komt!

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Speentje, lief van je! En wat een mooie banner heb je.

Mijn bloedverlies varieert een beetje. Een dag is het iets meer en een andere dag is het iets minder. Vandaag is het de hele dag redelijk rustig gebleven maar net heb ik toch weer wat bloed en een beetje stolsel verloren. Ik leeft op dit moment tussen hoop en vrees...

7. mona75

mona75 Actief lid

29 jun 2008
    179
    0
    0
    Hoi,

Ik leef helemaal met je mee! Ik heb sinds afgelopen zondag dus nu al 6 dagen bloedverlies, ik had ook al de vk gebeld en kreeg hetzelfde te horen. Ik had voor volgende week dinsdag een echo staan omdat ik dan waarschijnlijk de zesde week gepasseerd ben en eerder konden ze niks zien. Ik ben ook al dagen op van de zenuwe, de eerste dagen was het echt heftig met veel bloed, stolsels enz enz en de laatse dagen is het aanzienlijk minder en merk ik dat als ik wat heb gedaan, huishouden of wandeling dat het erger word.

Kan dus twee dingen zijn of ik ben alles al kwijt of het is toch onschuldig maar ja dinsdag weet ik dus hoe of wat en al die dagen die nu geweest zijn en nog komen zit je zwaar in de stress en constant op het toilet om te controleren hoe het ervoor staat.

De vk zegt tegen mij zolang je geen buikpijn hebt en het verlies niet erger word is er veel hoop... Ik weet niet hoe het bij jou is nu met verlies en de buikpijn???

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bloedverlies in je zwangerschap is vreselijk. De onzekerheid is killing... Er zijn heel veel verhalen bekend waarbij er zelfs na veel bloedverlies een kerngezond kindje komt dus het hoeft niets te zeggen. Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid, de onzekerheid is vreselijk... Sterkte!

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hier mijn verhaal, helaas geen happy end ik hoop dat jij wel goed nieuws krijgt....

Op een woensdag had ik eerst iets bruinverlies wat in de avond heel kort overging in rood om vervolgens weer bruin te worden, ik had al krampjes in mijn buik en dit ging hetzelfde verder.
    zaterdag tusen de middag ineens iets meer steken en duidelijk rood verlies, met een paar kleine stolsels. Hard huilend in mijn bed gelegen, ik heb die middag ong 2 1/2 tampon bloed verloren. Daarna de hele week varierend bruinverlies, alle symptomen waren nog aanwezig en ook de zw test was knal positief.
    Toen zaterdagavond zonder kramp oid verloor ik 2 grotere stolsels, daarna was ook het bruin verlies klaar waardoor ik de hoop had dat ik alsmaar een kleine bloeding had gehad. Tot ik naar bed ging en ik op het toilet 3 grote stolsels verloor, daar ging mijn hoop. De dag daarna (afgelopen zondag) heb ik de daadwerkelijke uitdrijving van het vruchtje gehad, dit ging echt gepaard met enorme krampen die mij aan een bevalling deden denken. Ik ben uiteindelijk een stolsel met wat weefsel verloren, in onze ogen was dat onze kleine frummel.
    Na zondag verlies ik in afnemende mate bloed, ik heb gisteren een inwendige echo gehad en mijn baarmoeder is mooi schoon.

Ik herken je gevoelens en het is met oprecht te meest vreselijke periode uit mijn leven geweest, mijn lichaam speelde een spelletje met mij en ik weet niet of ik het snel weer durf te vertrouwen.

Heel veel sterkte meid, ik duim voor je!!

10. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hoii meis,
    hier mijn ervaring, tot nu toe nog met een happy end..
    Bij mij begon het bloedverlies op 4 wk en 4 dagen en kbloed nu nogsteeds dagelijk een beetje (alleen met plassen en afvegen). Al 2 echó's gehad en op de eerste was er weinig te zien met 5 weken en met 5 weken en 4 dagen een mooi vruchtzakje met een dooierzakje erin;).
    Bloedverlies is hoogstwaarschijnlijk gevolg geweest van een blaasontsteking.

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Meiden, dank jullie wel voor jullie reacties.

Florabella, heel veel sterkte, vreselijk voor jullie. Ik hoop dat je heel snel zwanger bent van een plakbeeb.

Mona, ook sterkte en ik blijf voor je duimen!

Dnze, super dat het bij jullie goed afgelopen is!

Hier vandaag een echo gehad en het was niet goed... Ik zit nu te wachten op een mk die waarschijnlijk snel zou komen. Er wordt ook nagekeken of ik een bbz heb. Over een week mag ik terug voor een controle. Wij hadden op een andere uitslag gehoopt maar het mocht niet zo zijn...

12. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Sterkte meid...:(

Deel Deze Pagina