Hai iedereen ik heb een aantal vragen.. Ik ben nu 4 dagen over tijd... Denk ik... Ik heb last van steken in mijn onderbuik links en rechts.. Misselijk de hele dag.. Duizelig... Moe en ik slaap heel moeilijk.. Heel wild of heel diep.. Ik hoor de wekker niet eens.. Als ik wakker wordt.. Voelt het alsof ik een kater heb (dat duizelige geen hoofdpijn) En heb het gevoel alsof ik koorts heb.. Daar komt ook nog bij.. Dat mijn laatste menstruatie 3 dagen duurde.. Waar van 1 dag klein beetje bloed verlies 1 Dag helemaal niks 1 dag wat meer bloed. en daarna weer klein beetje bloed. Ik heb ook veel pijn aan mijn tepels En hele lichte (verre) ongesteldheids pijnen.. Wat kunnen jullie me hierover zeggen?
Ben je gestopt met de pil, wil je zwanger worden? Misschien even een testje doen om te kijken of je zwanger bent.
Tja... het lijkt natuurlijk sterk op zwangerschapsverschijnselen, maar ik ben geen test. Waarom doe je niet een test, dan heb je zekerheid!! Veel succes! Was het de bedoeling trouwens om zwanger te worden?
Ja het is zeker gewenst.. Maar het nadeel is ik ben sinds kort gestopt met de pil en ben heel onregelmatig ongesteld... Heb net een test gedaan maar bleek dat ik niet zwanger ben.. Ik ben of 4 of 11 dagen overtijd.. Weet niet meer precies of ik het voor het laatst werd op 6 of op 13 maart... Kan het zijn dat ik niet genoeg hormonen heb aangemaakt?? En waneer zou ik de test weer opnieuw moeten doen dan...?
In ieder geval bedankt voor alle reacties!!!! Ook verlies ik veel afscheiding en heb ik een soort branderig gevoel in mijn maag.. De laatste keer dat ik "onveilig" heb gevreeën was 27 maart
het kan dus ook met ontpillen te maken hebben dat hoor je hier heel veel. ik zou het nog even afwachten en anders over een aantal dagen nog een keer testen. misschien is het ook welhandig om bij te houden wanneer je ongie bent geweest in je agenda of zo veel suc6 met wachten
ontpillen? ik ben nu al ruim 5 à 6 maanden gestopt met de pil.. Zoiezo ben ik best confused.. Omdat ik 2 jaar geleden ook een test had gedaan.. Die gaf aan dat ik niet zwanger was... 37 dagen daarna had ik een miskraam.. Omdat ik medicijnen gebruikte die je echt niet mag gebruiken als je zwanger bent, en daarbij rookte ik en had ik toevallig in die periode veel feesten.. dus alcohol... Dus ik weet het allemaal ff niet meer... Ik wil niet nog een miskraam..
ik hield mijn cyclus trouwens ook bij in mijn telefoon.. maar 1 van mijn nichtjes is aan me tel geweest.. dus zo werd alles gewist..
Zou inderdaad over een paar dagen effe opnieuw een testje doen, wat jij beschrijft lijken mij toch wel zwangerschapsverschijnselen maar ja je weet nooit zeker natuurlijk. Ik hoop in ieder geval het beste voor je. Suc6
hai, ik sluit me aan bij de rest,gewoon over een tijdje weer even testen,ik heb ook 3 keer getest,2 negatief en de derde was positief was gewoon wat te vroeg dus dat kan bij jou mischien ook wel het geval zijn.....je weet maar nooit,zal in ieder geval voor je duimen.. gr miranda
je zou idd een bloedtest kunnen laten doen,of een testje bij de huisarts? je kan ook je urine laten onderzoeken,bij de huisarts inleveren en dan stuurt hij het op naar het Lab. soms hoor je de zelfde dag nog de uitslag! spannend hoor meid!!!
Dank jullie allemaal voor de reacties! Ik zal over een paar weken weer een test doen, en ik laat jullie zeker weten!! Voor de rest spreek ik jullie vast nog wel... Wat spannend.. Ik hoop het echt... Me fantasiën slaan al op hol!!!
Kan iemand me trouwens vertellen. Ik zie bij sommige van jullie staan 2x juli -->meisje 1 x aprl jongen wat houdt dat in?
Ik heb eindelijk de dag gevonden dat ik voor het laatst menstrueerde. Dus nu weet ik precies hoeveel dagen ik overtijd ben. 10 dagen dus 8) en er zijn heel wat verschijnselen bij gekomen. wat ik wel positief vind. Ik wacht alleen nog af met mijn test Ik heb wel een vraag. Het voelt alsof er heel wat afgerommeld wordt in me buik. Ik heb last van steken. link en rechts, hele lichte krampjes, brandende maag, een druk in mijn buik ( weet niet hoe uit te leggen) Hoe lang blijft dat door gaan? En is dat meestal zo als je zwanger bent???