Bruinverlies?! :(

Discussie in 'Miskraam' gestart door Daan04, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo dames.

Ik heb net wat bruinverlies gespot. In mijn ondergoed als tijdens het afvegen... Ik maak me nu enorm zorgen en we kunnen gelukkig over een uurtje bij de gyn terecht.
    Wat denken jullie? :(

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Dat je alleen maar kunt afwachten.... :(
    Het hoeft zeker niets te zeggen, in 20% van alle zwangerschappen komt bloed voor en bij de helft daarvan is er niets aan de hand.
    Even doorbijten... Sterkte dadelijk!

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Bruin is niet erg zeggen ze, helder rood wel...
    En, hoe was het bij de gyn? heb je een echo gehad?

ik duim voor je!
    liefs Miek

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Bruinbloed hoef je je nog geen zorgen te maken, wel helderrood bloed met krampen. Misschien een late innesteling? Sterkte bij de gyn, wel fijn dat je zo snel bij haar terecht kan.

5. Zinne

Zinne Nieuw lid

29 sep 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik heb hetzelfde gehad en schrok me rot! Vreselijk om in die onzekerheid te zitten, maar gelukkig was het niks. Ben nu 32 weken. Waarschijnlijk een innestelingsbloeding. Als t niet helderrood wordt icm krampen is er waarschijnlijk niks aan de hand..
    Veel sterkte!

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    bij mijn zoon tot zeker 14 weken bruinverlies gehad, nu ook weer....geen rood en krampen verder, kindje groeit goed dus weinig aan de hand, alleen erg vervelend

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb ook al 5 dagen last van bruinverlies. Ben nu 4 weken en 1 dag zwanger. Het begint trouwens nu wat af te nemen. Ik heb zelfs een keer bij het afvegen helder bloed gepot. Dacht dat dat het einde was van de zwangerschap. Ik heb nog navraag gedaan, maar dit kan soms in het vroege stadium van de zwangerschap voorkomen. Ik kan me wel voorstellen dat je schrikt. (dat had ik ook en vind het nog wel een beetje eng!).

Succes en hopelijk blijft het goed gaan!!!

8. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb slijmerig bloed.. wel rood,maar heel weinig,de vk zei dat dit ook vrij veel voorkomt,en zolang ik geen krampen heb is het niks

9. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ All: Het vruchtje is er nog :) Gelukkig. En het zit ook goed op schema. Het was volgens haar ook niet zo ernstig, tenminste wat ze nu kon zien... Ja ik schrok echt heel erg! Maar ik moet over 2 weken terugkomen. :)
    Bedankt voor de lieve reacties!

10. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    He fijn, kwam nog even terug kijken of je nog nieuws had, hier word ik nu vrolijk van!!!

geniet ervan!
    liefs Miek

Deel Deze Pagina