Hallo iedereen, 21 juni heb ik helaas een curettage gehad met 9.1 weken. Een week later was een zw.test nog steeds donker maar niet meer zo knallend als dat ze waren. Vandaag, 2 weken na de curettage is er nog een licht streepje zichtbaar. Dit is in ieder geval lichter dan ik had verwacht. Betekend dit dat ik bijna weer vruchtbaar kan zijn? Ik begreep namelijk dat je geen eisprong hebt zolang er nog HCG in je bloed zit. Begreep ook dat het lang kan duren voordat het HCG uit je lichaam is. Daarom ben ik wel blij met nog maar een lichte test. Wie weet of ik nu snel vruchtbaar kan zijn? En is het zo dat het dan al bijna uit mijn bloed is gezien de lichte test? Groetjes
Ikzelf, je hcg is nog niet laag genoeg hoor. Laat het anders een prikken via je huisarts. Mijn test was na mijn MK ook zoals jouw onderste en toen had ik nog een hcg van 66 2 weken later was alle hcg uit mijn lijf en kreeg ik direct een eisprong daarna. Ik zou zeggen, laat bloedprikken op hcgwaarde, en doe dat om de 5 dagen tot de waarde onder de 5 is. liefs
Hcg heeft trouwens een halfwaardetijd van 2 á 3 dagen aldus mijn gyn... je zou dus mogen verwachten dat het snel gaat dalen nu
He Panter, dank je wel voor je reactie. Dat mijn HCG nog niet laag genoeg is is duidelijk. Alleen was ik bang dat het wel 6 weken kan duren. Ik weet dat dat alsnog kan maar volgens mij ziet dit er gewoon gunstig uit. Misschien is het over 2 a 3 weken al wel helemaal eruit, of niet!? Dat zou ik erg positief vinden. Morgen gaan wij weer naar de gyn. De eerste keer na de curettage en dan ook een nieuwe gyn in een ander ziekenhuis. Ben benieuwd wat hij ervan zegt.
Nou ik lees hier overal dat bijna iedereen bloed laat prikken na de ma. Snap dan ook niet waarom ik dat niet moet doen, daar is helemaal niet over gesproken. Maargoed, ik ga dan ook niet voor niets naar een ander ziekenhuis met een andere gyn
Ikzelf, je hcg is dalende hoor. Dat laat de test zien. Het hangt er een beetje van af hoe hoog je hcg was ten tijde van de MK. Bij mij was ie toen heel laag...en daardoor was hcg snel uit mijn lijf. Maar aan je test te zien daalt het wel, en heb je goede kans dat het nu snel uit je lijf is. liefs
Na mijn mk had ik op dag 32 nog heeeeel lichte testen, bijna niet meer te zien. Op dag 34 werd ik weer ongie. Die ronde geen ei gehad, ronde daarna weer wel n ei en meteen weer zwanger! Ik hoop dat jij ook snel weer zwanger mag zijn en blijven!
Dank jullie wel Ben net bij de gyn geweest en mag de 25e starten met provera en daarna weer starten met de clomid. Dus wel balen dat ik nog een poosje moet wachten maar het zal ergens goed voor zijn Volgende week dinsdag ook weer even een test doen om te kijken of al het HCG er dan uit is...
Hoi Fijn dat er een plan is! Ik vraag me wel af waarom je de 25e mag starten..? Is het dan zoveel weken na de mk/curettage? of het begin van de week..? bij mij duurde het geloof ik 2 weken voordat HCG uit lichaam was, maar het varieert inderdaad wel. hoop dat je dinsdag een witte test hebt!