Wat is dit?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Duufke22, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Hallo Dames.

Uiteindelijk zal mijn vraag zijn of dit een miskraam KAN zijn, als het al zo genoemd mag worden. Maar ik zal eerst even uitleggen hoe en wat.

Ik heb tijdens mijn eisprong (ongeveer) een schimmelkuur gehad van 1 capsule die je oraal moet innemen. Dit was de tweede keer. Het is bekend dat je menstruatie wat anders kan zijn. Of eerder of later of doorbraakbloedingen. Bij de eerste keer kreeg ik vroegtijdige bloedingen, maar niks raars.

Nu bij de tweede keer, ben ik twee dagen later ongesteld geworden. Alleen nu begonnen de krampen om 22u gisteravond. Ik dacht dat het mijn darmen waren (buikgriep heerst), maar als ik op het toilet was dan kwam er niks. En deze krampen kwamen om de tien minuten, soms sneller soms langzamer. Op een gegeven moment voelden ze zo pijnlijk als een wee. Het duurde tot 1uur en toen heb ik even kunnen slapen. Vanmorgen begon het weer en toen begon ik ook licht te bloeden. Maar normaal heb ik even menstruatie kramp en dan ga ik bloeden als een rund en dan is het klaar. Dit voelt heel anders. Ik heb de hele dag door krampen, steken. En het bloeden wil niet loskomen, niet zoals normaal! Ik heb enorm weinig gebloed maar heb wel stolsels verloren.

Nu ben ik een beetje in de war wat dit is. Heb ik een ''Miskraam''? Dat denk ik zelf niet, want als je maar twee dagen overtijd bent dan kan je niet spreken van een miskraam denk ik toch? Maar wat is het dan wel?.. Sorry als het allemaal warrig klinkt, maar mijn menstruaties zijn altijd heel gelijk en voelen altijd hetzelfde en dit is totaaaal anders.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Misschien een vroege miskraam?
    Had je een positieve zwangerschapstest?

3. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Nee, ik was maar heel kort over tijd, dus ik heb niet direct een test gedaan. De krampen zijn gisteravond opgehouden en niet weer terug gekomen. Daarbij verlies ik nog steeds niet zoveel bloed als ik normaal doe. Echt maar weinig, maar dat zal straks wel loskomen denk ik. Toch bedankt voor je reactie!

4. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    Doe even een testje. Als je 2 dagen over tijd bent kan je in principe 4 weken zwanger zijn. Het vruchtje is dan 2 weken oud. Doe een test en je weet het.... Succes. En sterkte wellicht.

Deel Deze Pagina