Vandaag curettage gehad (staat beschreven bij topic 'zwangerschapskwaaltjes ondanks miskraam'). Leeg hoor, mijn gevoelens. Wat er aan gevoelens voorbij zijn gekomen de afgelopen 3 weken is echt ongelooflijk. Het leek wel een wervelwind aan emoties. Gaat het vanaf nu ristiger worden, of begint het juist pas na de daadwerkelijke miskraam/curettage? Met dit warme weer een mijn lieve mannetje ga ik even in de tuin onder het genot van een koud biertje (erg lang geleden) alles op me in laten werken. Wat is er eigenlijk allemaal gebeurd, hoe moeten we nu verder, wat gaat de toekomst brengen? Als iemand antwoorden heeft zou het fijn zijn ...
sterkte deze tijd. bij mij kwam het verwerken pas goed na de curretage. dat lege gevoel en al die hormonen in je lichaam. en ook ik was al 13 weken zwanger dat vergeet je niet zomaar. liefs chantal.
ik wens je heel veel sterkte meid ...en ik hoop dat je het een plaatsje kan geven ... doe het een beetje rustig aan lieverd ...knuf asjuh
3 zware weken qua emotie's en gevoelens. Nu ineens zul je leeg gaan voelen denk ik. Hou je taai, doe maar rustig aan. Zulke dingen hebben tijd nodig. Liefs, Mirre
Hoi Mummy, Inderdaad lekker rustig aan doen en stapje voor stapje op weg naar verwerking. Zo te horen heb je een prima mannetje die je erin kan steunen en volgens mij kan jij dat ook goed bij hem. Neem er gebruik van en maak dat dit (tenminste) 1 positief iets mee brengt: Dat jullie nog sterker en hechter zijn samen! Sterkte!
Hoi Mummy, Ik denk dat dat heel normaal is die leegte. Ik herken het. Doordat je je eerst nog bezig hield met het "afkomen" zelf en de curettage heb je nog niet echt de tijd gehad om het te verwerken. Dat komt nu pas, neem daar maar de tijd voor. En antwoorden............? Tja die zoek ik ook steeds, maar ik ben bang dat niemand je die kan geven. Sterkte, liefs Hope
Ik herken het ook meis. Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd. Neem de tijd om het een plekje te geven. Liefs, mussie
Hi Mummy, toch fijn om te horen dat je een stuk rustiger voelt, en dat is nu echt belangrijk rust, rust in je lichaam en rust in je hoofd.... En die vragen en antwoorden, wist ik ze maar voor iedereen.... Sorry dat ik je nog geen eerder een berichtje gestuurd heb, maar bij mij was die rust weer nergens te vinden. Afgelopen maandagmorgen had ik weer best hevige bloedingen , dus paniek, terwijl ik de hele week bijna niets had gehad. Na de spoed gyn geweest en die zei gelijk goed dat ik was gekomen. Zat toch nog iets in de baarmoeder dat er nog uit moest (geen *) en ijzergehalte is nog veel te laag. Die hitte ook nog pffff, Verbaasd me niks dat je na een narcose zo raar gevoeld hebt...... Dus terug bij af en moest gelijk terug komen als het nog meer werd. Maar sinds vanmorgen bijna niets, begint bruinig te worden. ik ben zo opgelucht heb wel dag en nacht angst gehad voor verbloeding, was toch iets te heftig na de curretage Morgen heb ik mijn nacontrole afspraak, hoop dan echt beters te berichten (weer tussen de babies en dikke buikjes ). Doe vooral rustig aan, je mag dan geen last hebben, maar vergeet niet was toch narcose en operatie... bezorgde mama van Nino en * 10 juli 2006
Wat een rot week weer voor jou Diana. Ik hoop voor jou dat de rust ook snel in jouw leven terugkeert. Op deze manier blijf je steeds zo stilstaan op hetzelfde punt, en dat lijkt me niet fijn. Succes en ik duim dat het nu echt achter de rug is... En ook voor jou: doe nog even rustig aan, want het is niet niks wat er gebeurd is...