Hoi meiden, Wat een schok vanmorgen, het zou zo'n leuke echo moeten zijn. Zou nu 8 weken en 4 dagen zijn, maar vanochtend bij de echo bleek dat het vruchtje niet groter was dan 6 weken. Het hartje is blijkbaar nooit gaan kloppen.. Bah bah.. Nu wachten totdat het spontaan op gang komt..Wat een verdriet zeg, dacht nu dat het echt goed zat. Bij de vorige miskraam voelde ik al dat het niet goed was, nu voelde ik me echter top. Wel wat bruinverlies af en toe maar dat kon er toch bij horen.. Omdat dit de tweede miskraam is mag ik straks naar de gyn om verdere onderzoeken te doen.. Maar eerst dit maar verwerken... Liefs
Hoi, Heel veel sterkte meid... Ik weet uit eigen ervaring hoe naar jij je nu zou voelen. Ik hoop dat je het een plekje kan geven. Dikke geluksknuffel voor de toekomst groetjes wensje
Heel veel sterkte!!!!! Ik zit zelf op dit moment ook heel erg in onzekerheid of t wel goed is of niet...
Hoi, Hier hetzelfde probleem. Ben ook aan t wachten totdat t op gang komt. Bah wat is dat kl... Dinsdag weer naar t zkh. Sterkte allemaal.
Sterkte, weet helaas hoe je je voelt. Hier was de 3e keer scheepsrecht dus dat hoop ik voor jou ook....
Dankjulliewel, t is behoorlijk tot me doorgedrongen nu. Eerst is het nog zo onwerkelijk. Ik heb sinds vanmiddag ook echt een soort van menstruatiepijn, dus laat het nu dan ook maar doorzetten Het vruchtje zit al 3 weken in mijn lijf, terwijl ik dacht dat alles goed was, wat kan je lichaam je dan toch voor de gek houden. Bij de vorige miskraam wist ik meteen dat het niet goed zat, nu was ik ervan overtuigd dat t goed was. Zo zie je maar.. Ik hoop maar dat het nu snel gaat. Jullie die wachten ook veel sterkte gewenst, en ik duim voor jullie voor straks wel een goede zwangerschap
Heel veel sterkte. Hopelijk komt het snel en goed op gang zodat je geen curretage moet En dan gauw een plakbeebje!!
Dank jullie wel voor alle reacties. Het vruchtje ben ik vorige week dinsdag verloren, pas drie dagen daarna verloor ik heel veel stolsels en nu verlies ik steeds nog helder bloed. Ik moet vanmorgen om kwart voor elf voor controle. Heb sinds gisteren pijn in mijn linker lies en in de onderrug, ben benieuwd waar dat nu vandaan komt? Liefs