Na met 8 weken zwangerschap een mooie echo te hebben gehad kregen we begin December te horen dat het hartje niet meer klopt. Pfff de wereld zakt even onder je voeten vandaan... het was onze eerste zwangerschap. 4 weken geleden ben ik gecurrateerd ( uhm schrijf ik dat goed?) Een week geleden pas gestopt met bloeden. Nu sinds vandaag echt een ontzettende pijn in mijn onderbuik. Voor mijn gevoel ten hoogte van de eierstokken, maar het zit aan bijde kanten en straalt zelfs doir naar mijn rug het is ook niet in vlagen de pijn maar constant. We zijn sinds het bloeden is gestopt wel weer aan het proberen maar daar kan het denk ik niet aan liggen, zal dit mijn eisprong zijn? Of word ik ongi... Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb hetzelfde gehad qua pijn. Het heeft bij mij ook even geduurd voordat het bloeden stopte na de curettage. Zaterdag, zondag en maandag erg pijn gehad in mijn onderrug. Vanaf gister volgens mij weer ongesteld, als ik zie hoeveel ik bloed. Ik denk dus ongesteld.. Alleen zei de gynaecoloog vorige week nog dat mijn HCG nog te hoog was, waardoor ik nog niet ongesteld kon zijn geweest. Vraag me daarom wel af hoe het kan dat dit zo snel toch kan?
De arts zegt dat het waarschijnlijk de opbouw van mijn slijmvlies is en dat het kan dat ik idd ongesteld moet worden. Zolang ik geen koorts heb is er niets aan de hand, dus afwachten maar. Je kan in principe 4 weken na de curettage weer ongesteld worden, meestal is het 6 weken en soms ook iets langer.
Ik heb in september miskraam en curretage gehad en de eerste menstruatie daarna ook hele erge pijn , terwijl ik nooit menstruatie pijn had. De menstruatie daarop was wel normaal en kort daarop ben ik weer zwanger geworden. Nu moet ik afwachten of het nu wel goed gaat ivm trage hartslag van de baby dinsdag weer echo