Hallo dames, Helaas mond mijn zwangerschap na 10 weken uit in een miskraam en ben ik gecurreteerd op (26 okt). Na 2 weken (9 nov) op controle, en toen zagen ze nog een stuk weesel zitten, dit is gelukkig een week later vanzelf afgekomen (anders tweede curretage). Dus na 3 weken (16 nov) na mijn curretage ging ik nogmaals op controle en bleek het weefsel vanzelf te zijn weg gegaan. Ik vroeg de gyn of ze een eitje zag klaar zitten. Ze gaf aan dat dat het geval was, ze zag een ei van ongeveer 14 mm, maar gaf aan dat het dus nog wel even zou duren. jammer genoeg was ik even van men stuk geslagen en heb ik verder geen vragen gesteld aan haar. Dus nu zit ik met een brandende vraag... wanneer springt je ei en is er een kans dat het niet springt? De dag nadat ik bij de gyn was geweest (17 nov) heb ik een ovulatietest gedaan en daar zag ik een licht-midden rose streepje. De dag daarna (18 nov) werd het minder licht en de dagen daarna verdween het streepje. Ook heb ik mijn temeratuur gemeten op 18 nov en deze gaf 37.4 aan terwijl ik normaal 36,8 heb... Zou het kunnen dat ik op de 17e een ovulatie heb gehad? (maar waarom zou de gyn dat dan niet aangeven) Gisteren (27 nov) had ik een heel klein beetje bloed. Theoretisch gezien zou dat innestelingsbloed kunnen zijn want het is dan dag 10 (geteld vanaf 17 nov). Het vervelende is dat ik afgelopen 5 weken na de curretage al verschillende zwangerschapstesten heb gebruikt en dat ze allemaal positief aangeven. Dus daar is ook geen pijl op te trekken. Heeft er iemand advies? Dank je PS het verdriet wat je hebt is onbeschrijfelijk, enkel wanneer je het zelf hebt meegemaakt kun je het voorstellen... sterkte voor al de dames onder ons die helaas zijn overgedragen aan het zelfde lot.
Wat naar voor je allemaal! Normaal gesproken groeit je eitje ca. 2 mm per dag en springt rond de 21-22 mm. Dus denk dat 'ie over 3 á 4 dagen springt. Maar denk ook dat het na een miskraam wel eens anders zou kunnen gaan. Als je 'm wilt benutten zou ik vanaf morgen het om de andere dag even heel gezellig maken voor een week of zo. Moet lukken toch Als je temperatuur 3 dagen achter elkaar hoger is dan normaal, dan kun je er vrij zeker van zijn dat je ei is gesprongen. Maar dat is dus in een gewone cyclus, weet niet of je hormonen toch nog zelf een ander idee hebben. LH-test is nu inderdaad onbetrouwbaar. Sterkte!
P.S. Sorry, ik heb de tijdspanne even over het hoofd gezien Ik hoop dat je weer zwanger bent én blijft!! Is je temperatuur ('s morgens) aan de hoge kant?
Hoi Botervliegje, Ik temperatuur eigenlijk nooit. Ik gebruik de ovulatie sticks van Sensitest. Die ene dag dat ik mijn temperatuur heb gemeten was toen het tweede streepje van de ovulatie stick ook rose was. Niet meer donkerrose, maar eerder licht rose. Daaruit concludeerde ik dat ik waarschijnlijk mijn eisprong had gehad... Maar ik kan er helemaal niets van zegge, mijn hormonen zijn helemaal in de war.. nog steeds merk ik... en het verlangen om zanger te worden wordt met de dag groter. Ik zal komende dagen 's ochtends eens temperaturen. Ik denk dat ik morgen ongesteld zal worden... Hoop het natuurlijk niet... maar vermoed van wel... Groetjes