Zaterdag een echo gehad in het ziekenhuis nadat ik bloed heb verloren. Toen was het een gesprongen ader van de baarmoedermond. Vruchtje zit netjes in de baarmoeder. Ik blijk iets minder ver te zijn dan ik dacht. Ik ben vandaag 6 weken en 1 dag. Gisterochtend en vanochtend echter weer bloed verloren. Vandaag om 12:25 uur een echo.... Ik voel me zo waardeloos. Wil je voor me duimen?
He wat naar! Maar het bloedverlies kan nog door dat adertje komen toch? Het lijkt me ook vreselijk eng om weer bloed te verliezen, als je al een mk hebt gehad. Een vriendin van me had een mk, en is nu ruim 5 maanden gezond zwanger, maar verloor tot de 4de maand bloed. En alles is goed met het kindje! Dus hopelijk stopt het bloeden snel en heb je een goed echo Sterkte!
Ja, klopt hoor dat kan zomaar weer door dat adertje komen. Het is alleen zo balen dat het de vorige zwangerschap die eindigde in een mk ook zo begon. Met bloedverlies iedere ochtend. Toen wist ik alleen niet waar het bloed vandaan kwam. En heb ik er 3 weken mee rondgelopen voordat ik het vruchtje verloor met 8 wk + 1dg. Nu loop ik gelukkig bij de gyn. en die begrijpen m'n zorgen goed. Ik hoop zo dat het dat 'stomme' adertje is, maar ik wil dan wel vragen of daar niet wat aan te doen is. Ik krijg er gewoon de zenuwen van iedere keer als ik naar het toilet moet. Bedankt voor je berichtje, dat geeft me weer wat moed!
Goed nieuws! We hebben het hartje gezien en gehoord! Wat een mooi wonder! En zaterdag was het nog 3 mm groot, nu al (!) 5 mm... Bij iedere verandering in lichaamshouding of inspanning kan het adertje weer gaan bloeden. Maar daar hoef ik me geen zorgen om te maken, dus dat ga ik dan ook maar proberen...
oo wat fijn diddel! Kwam vanochtend dit topic tegen en wilde toch even kijken hoe het afliep! Superfijn en gefeliciteerd!