Hallo ik ben een mama van 28 jaar en ben op oktober 2010 zwanger geraakt en was zo fier als een gieter zou ons derde wondertje worden maar het heeft niet mogen zijn op onze eerste en tweede echo was geen hartslagje te zien en op 9 december ben ik dan ook gecurreteerd. Ondertussen heb ik daarna nog 2 weken bloeding gehad en toen voelde ik me prima om er terug aan te beginnen en heb toen in die derde week terug al geklust met mijn hartje. Ondertussen 34 dagen na de curretage voel ik mij opnieuw misselijk en mijn borsten beginnen terug pijn te doen mits ik dacht dat ik er vanaf was kan het zijn dat ik terug zwanger ben en zoja wanneer zou ik dan mogen testen big huggs from me
Lijkt me wel dat je opnieuw zwanger kunt zijn. Wat ik in jouw geval zou doen, is nu testen en als die positief is over een week opnieuw met dezelfde test: kun je zien of het streepje donkerder wordt en is iig voor jezelf dan even de bevestiging dat je echt zwanger bent, (want anders zou je, bij rest-HCG in je lijf, juist een lichter streepje moeten krijgen). Duimen dus mar voor jullie!