Curretage of pillen?

Discussion in 'Miskraam' started by karin1981, Feb 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, super he? We zijn -ondanks dat het megaspannend blijft- wel even heel blij :)

2. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

May 11, 2011
    1,482
    0
    0
    Zuid Holland
    ik ben echt heel blij voor je! gefeliciteerd en probeer er toch van te genieten!!!

3. Kidubbelm

Kidubbelm Nieuw lid

Mar 1, 2012
    1
    0
    0
    Werk
    Rotterdam
    Ik heb 4 februari dit jaar een auto ongeluk gehad.. 3 weken daarvoor zijn we erachter gekomen dat ik zwanger was.. +\- 8 weken. Door mijn auto ongeluk is er waarschijnlijk iets mis gegaan met de zwangerschap.. Na 2 weken werd duidelijk dat het vruchtje niet meer groeide en is mij dezelfde vraag gesteld. Curritage of pillen? Na lang wikken en wegen heb ik gekozen voor Curritage omdat ze me niet konden verzekeren dat door de pillen het gehele vruchtje eruit zou gaan. 3 dagen na mijn besluit ben ik opeens heel erg gaan bloeden, moest met spoed naar het ziekenhuis. Na veel controlles en echo's hebben ze besloten om me diezelfde avond nog te 'opereren' .. Ik ben nu een week verder en het bloedverlies is al een heel stuk minder, wel de buikpijn blijft aanhouden.

Het is een moeilijke keuze, aan allebei de behandelingen zitten voordelen en nadelen. Het doet veel verdriet om zo'n beslissing te nemen. Maar aan de andere kant als het niet goed is wil je het ook zo snel mogelijk weg hebben.. Alleen al om je eigen gevoel wat te sussen.

Ik wens je heel veel sterkte. En hoop dat je er niet al te veel last van hebt..

Groetjes Kim

4. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

Feb 11, 2012
    1,947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hallo Karin,
    Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte!
    Wij zitten helaas in precies dezelfde situatie.
    Ik ben nu 9weken en 5 dagen en ik weet al een dikke week dat het vruchtje niet verder ontwikkeld is.
    Ik ben gister pas weer gaan praten met de gyn en alle opties doorgenomen. Vorige week heb ik nl niets meer gehoord na het vreselijke nieuws.
    Jouw topic heeft me ook geholpen, bedankt daarvoor.
    Ik heb besloten mijn lichaam nog een week de kans te geven op natuurlijk verwerken en anders volgende week vrijdag curettage. Ik ben al ingepland.
    Gelukkig is het jou heel erg meegevallen. Heb je algehele narcose gehad? Of lokale verdoving?
    Ik ben er wel heel bang voor.
    Hoe gaat het nu met je?
    Heb je lang gevloeid? Is je cyclus al weer op gang gekomen?
    Sterkte nog met het verwerken!

Share This Page