Ik weet nu al anderhalve week dat het echt "mis"is en het vruchtje gestopt is met groeien met ruim 6 weken.Ben nu 9 en een halve week inmiddels.Heb alleen nog steeds geen datum voor een curettage gekregen.Het ziekenhuis komt met smoezen als: -te weinig anesthesisten -onderbezetting op de ok -veel vrije dagen afgelopen weken. Is dit een normale termijn om te wachten?Ik vind het namelijk erg lang duren allemaal en wil er vanaf. Ben dan vandaag ook boos geworden aan de telefoon(moest zelf bellen,want nog steeds niks van hen gehoord) Heb nu m'n verloskundige gebeld dat ik graag naar een ander ziekenhuis wil.Lees overal dat mensen binnen een paar dagen geholpen kunnen worden namelijk!
Ik binnen 6dagen! Wat vervelend voor je meid! Ik wilde er ook zo snel mogelijk "vanaf" en verder met m'n leven. Heel veel sterkte!!
Vriendin van me hoorde het de ene dag en is de andere geholpen.Dan kun je verder.Volgens mij is zo lang wachten echt niet normaal.Hoop dat ik snel wat van de verloskundige terug hoor.....
Hier tussen de anderhalf en twee weken wachttijd, vind dat al echt veel te lang. Als je de beslissing voor een curettage maakt, dan wil je niet nog eens zo lang moeten wachten. Sterkte meid.
jeetje wat duurt dat allemaal lang bij jullie, ik werd bij de eerste keer na 3 dagen al geholpen en bij de 2e na 5 dagen ivm weekend ertussen.
Eerste keer na 7 dagen. (Ik had een vroege echo en moest een week wachten om te kijken of het vruchtje wel echt gestopt was met groeien). Tweede keer een week of drie. (Want ze dachten dat ze verandering zagen....tja). Als je niet wilt wachten kun je altijd je ziektekostenverzekeraar bellen of ze wellicht een ziekenhuis kunnen noemen zonder wachttijd.
Nee dat is niet normaal! Op maandag werd mijn MA vast gesteld. op donderdag werd ik gecurateerd. Succes meid!
Twijfel heel erg om misschien toch de pillen te nemen,maar daar sta ik eigenlijk helemaal niet achter!
Als het al in 3,5 week niet vanzelf is gekomen en ze je dan nog zo lang laten wachten.. belachelijk. Ik hoorde het de ene dag en de volgende dag curettage bij mij zat het er nog iets langer maar heb begrepen dat dit juist de reden voor curettage is omdat het niet 'vanzelf'loslaat. Daarna zelfs nog pillen nodig gehad voor weefsel wat niet wegging. ik denk dat de gyn niet voor niks curettage aanraad? Of is het wat je zelf hebt gekozen? Zal inderdaad de huisarts/verloskundige het laten regelen voor je. Hier staat je hoofd toch niet naar! Sterkte
ja...ik word er ook niet blij van.Maar wil de pillen eigenlijk ook niet dus dan zit er niks anders op ben ik bang....