Missed abortion

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jeniyah, 2 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Vrijdag een week geleden hadden wij een verassings echo voor mijn dochter, zodat ze gelijk zou kunnen zien dat mama een baby in de buik had.

Helaas liep dit anders, kindje was al gestopt met 6 weken.
    Dinsdag na t weekend was ik al bij de gynaecoloog geweest en wist zelf al dat ik een curettage wou. Het hele weekend was ik er mee bezig en hebben we samen gehuilt. Voor mijn man was dit zijn eerste kindje.
    Hij heeft me op mijn wenken bediend, op handen gedragen, getroost en geknuffelt wanneer ik dat nodig had. Ook ik heb hem getroost en vertroeteld wanneer hij dat nodig had. Ons besluit staat vast... Wij willen verder.

Afgelopen donderdag heb ik de curettage gehad, ik zag er zwaar tegen op.
    Heb een paar keer gehuilt onderweg naar de ok en in de ok.
    De ingreep zelf viel me alles mee.
    Ik vloei maar lichtjes na... Stoelgang had enige moeite op gang te komen.
    Gister dacht ik wel even op de fiets boodschappen te kunnen doen... Dat was dan toch wel te snel.

Mijn man en ik zijn er samen sterker uit gekomen, mijn dochter vind dat mama snel een andere baby in de buik zal hebben. Ze was gelukkig ook goed opgevangen bij haar papa thuis in t weekend.

We hebben te horen gekregen een menstruatie af te wachten... Maare volgens mij bepaald de natuur wel wat ie doet.

Vind t spannend... Wij hopen gauw samen een kindje te mogen krijgen.

Ik mis t gevoel heel erg... Wat zou t geweest zijn? Wie zal t geweest zijn...?

Only God knows... Maar zal altijd, hoe klein je ook mag zijn, van je houden.

2. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    Respect voor jullie lieve jen.....en ik hoop dat jullie snel weer een mooie positieve test mogen hebben en na 9maanden een mooi nieuw wondertje in jullie leven.

Dikke knuffel xxxx

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

lieve lieve lieve jen,

nogmaals heel veel sterkte en een hele dikke knuffel. Ook ik hoop dat je heel snel een nieuwe positieve test in handen mag hebben. En tuurlijk mis je het gevoel, en het doet nu pijn. Maar bedenk dat dit vlindertje voor altijd in jullie hart gesloten is.

dikke knuff maybe

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lieve jen mooi geschreven..........nog veel sterkte met dit verlies en ik hoop dat je weer snel een wondertje in je buik mag laten groeien.....

Digi knuffel!

5. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Thnx lieve Ladies... T werd ook wel tijd om het even van me af te schrijven.

6. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Mooi geschreven Jen, respect hoe e met alles omgaat maar dat had ik al gezegd in de babes..... Hou je taai! En jullie tijd komt nog wel! Dikke knuffel! X

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel veel sterkte!!

Ik zou je wel de tip willen geven om het volgende keer niet voor de 12wk aan je dochter te vertellen.
    Ik heb het eerst ook gedaan en de mk heeft toch heel wat met onze knul gedaan.
    Zelf zijn we na de curettage er ook meteen weer voor gegaan.
    Ik werd gelukkig alweer ongi op dag 25 en was erna meteen weer zwanger.
    We hadden toen al besloten om het een verassing te houden tot 12wk.
    Met 11wk is zoonlief mee gegaan naar de termijn echo en was helemaal verbaasd dat er al een mini mensje naar hem zwaaide.

Heel veel sterkte en succes met opnieuw zwanger worden!

8. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Nou idd joh... Was er zo van geschrokken.
    Melody gaat pas mee als ik weet dat t goed zit...

Super dat je nu een meid krijgt zeg! Gefeliciteerd!

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dikke knuf jen! Mooi geschreven

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Heb nu 2 dagen geen bloed verlies meer gehad... en werk ook alweer twee dagen.

Ook ml en ik konden niet meer van elkaar afblijven...
    Dat zal nu toch wel kunnen... zijn nu een week verder.

11. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Heel veel sterkte toegewenst.

12. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Dankje...

Deel Deze Pagina