Dames, wat een vervelende verhalen weer. @ ikapika en jillz gefeliciteerd en veel succes bij de bevalling en de echo @ Debbie wat vervelend dat je steeds weer terug moest en dat daarna de cellen weer aan het delen waren. Gelukkig was je schoon maar wat ben jij lang bezig geweest zeg. @ salamander ik merk ook dat de artsen hun patienten niet echt goed voorbereiden. Zo vervelend! In het zkh moeten wij alles vragen. Maar bij sommige artsen is dit gelukkig niet nodig. Ik schrik een beetje dat je placenta er niet gelijk uit kwam. Komt dit vaker voor? Ik heb afgelopen jaren echt geleerd om naar mijn lichaam te luisteren. Niet dat mijn lichaam altijd gelijk heeft, maar als ik twijfel ga ik gewoon naar het zkh voor onderzoek (echo). Ik heb trouwens wel tabletten bij mijn baarmoedermond ingebracht gekregen bij de zwangerschapsbeeindiging bij 24 weken. Misschien ligt het eraan hoe groot het kindje is. Moest je daarna in het zkh blijven? Ik dacht dat een controle echo normaal was? Ik begrijp nu eigenlijk dat niet iedereen dit krijgt. Na de miskramen heb ik beide keren een controle echo gehad. Deze afspraak werd direct gemaakt. @ linm laat je weten wat uit het geprek kom? Veel sterkte!