Ben ik nu aan de beurt? Sinds een dikke week roep ik al dat ik geen symptomen meer heb, voel me niet misselijk, en mijn borsten zijn sinds 3 dagen ook wat afgenomen.. Wel ben ik nog steeds moe, heb ik geregeld last van heel veel rugpijn en had ik tot gisteren steekjes in liezen alsof het voortekenen waren van bandenpijn... Maar gisteren met naar de wc gaan begon het.. een veeg roze bloed met een beetje slijm... Ik voelde gelijk dat het niet goed zat, vannwege de symptomen die afgenomen hadden.. later op de avond voelde ik hele lichte krampjes.... vanacht een paar keer wakker geworden van krampjes, nog steeds niet zo als bij ongesteldheid, maar ja ze zijn er toch... vanmorgen bij de eerste keer plassen geen bloed en zojuist heel oud bloed, het neigt naar het zwarte toe.. en de krampen nemen toe.. Ik weet wat het betekend helaas en ik denk dat het voor ons deze ronde is afgelopen.. van de vk zou ik vanmiddag een echo kunnen krijgen, eigenlijk stond ik op voor morgenvroeg maar ga toch voor de zekerheid, ik word gek van mezelf en ga mijn nieuwe werk waar ik net vorige week begonnen ben toch afbellen.. Van de ene kant zag ik dit al langer aankomen, maar is er toch een deel van mij blijven hopen... nog steeds hoop ik, maar mijn verstand weet wel beter...
Meid, Ik hoop van harte dat het een innestelingsbloeding is. Veel vrouwen vloeien tijdens de eerste weken. Ik hoop dat je straks een kloppend hartje te zien krijgt. Liefs, dds
lieve elegance, wat lees ik nu!? meid, heel veel sterkte met de echo straks. en laat je hier even weten hoe of wat? bloedverlies is 50/50 meid! meer wil ik nog niet zeggen, want bij het topic miskraam kun je wel raden wat de meeste hier overkomen is na jouw symptomen.... dikke knuf! liefs humm
Dank jullie dds en hummie, Ik weet het, maar het voelt echt niet goed, de krampen zijn niet meer weggegaan.. ze overheersen nog niet, maar ja... Ik zie het heel somber in... Hoe is het nu met jou hummie?
ach lieverd, ik leef echt met je mee, het is zo kl*te die onzekerheid..... Als je dit leest ben je vast terug van je echo en weet je meer hopelijk! ik duim voor je meis... Laat weten he?! Liefs humm
Ben eindelijk terug... de vk kon een bbz niet uitsluiten en moest gelijk naar het zh... In het ziekenhuis heb ik 1 uur op de afdeling gezeten waar ze kinderen uitpoepen.. verschrikkelijk zeg... En mocht toen weer in de stoel liggen.. hier werd duidelijk dat het geen bbz was.. daarna kon ik naar de gyno en die wilde toch ook nog een keer kijken.. 3 keer mocht ik in de stoel vandaag bah.. uiteindelijk is er een vruchtzakje te zien met een puntje.. wat overeenkomt met een zw van 2 weken.. mijn gevoel heeft dus geklopt dat ik sinds 1,5 week geen symptomen meer heb.. Ik moet nu wachten tot het vanzelf weggaat.. ik moet volgende week sowieso terug en als het dan nog niet weg is word ik gecurateerd... Wat ik wel merk is dat ik me nu eindelijk begrepen voel en niet meer zo alleen... ik heb het zo gevoeld en niemand leek het te geloven zeg maar.. Ik ga dus naar de nod van maart hoe is het met jou? ben je er ook al een beetje van bekomen?
NEE! meis toch! wat ontzettend naar voor jullie! pfff jij ook al vd sept mama's.... potverdorie elegance, ik had nog een sprankje hoop voor je! Gaat het een beetje meid?! je gevoel zei het al he meid, dat had ik ook. Niet dat het mnder erg is maar de klap kwam bij mij minder hard aan omdat ik het al aanvoelde komen. Hoe is je man eronder? voor de man is het eerst heel onwerkelijk dat je zwanger bent en vervolgens nog onwerkelijker dat het dan weer over is... ja een tweede echo doen ze voor de zekerheid, hebben ze bij mij ook gedaan. Ik ben vorige week maandag voor de eerste echo geweest en heb vrijdag de 2e echo gehad, in de tussentijd is het vanzelf losgekomen... Vrijdag was mijn BM alweer zo goed als schoon. ik was blij dat het vanzelf loskwam, is voor je lichaam beter dan curetteren. Bij mij is het vloeien gelukkig opgehouden na afgelopen maandag, dinsdag was het zo goed als over. En met mij gaat het wel weer hoor, zoals ik al zei ik vermoedde al dat er iets niet goed zat, zo kan ik het beter verwerken. De natuur laat los wat niet goed is, ik denk dan maar: een MK met 6,5 week geeft aan dat de celdeling niet goed is gegaan en de natuur werkt dan eigenlijk heel mooi om het dan af te stoten. Moet er niet aan denken dat je al volop zwanger bent en met de 20 weken echo blijkt het helemaal mis te zijn! Tuurlijk heb je eerst verdriet en is het in 1 woord kl*te, maar ik ben er aardig nuchter onder nu. we gaan binnenkort een weekje weg samen, ff niet met zwanger worden bezig zijn of de MK. Na die tijd zien we wel wat de toekomst ons brengt! dan gaan we er weer voor denk ik, voorlopig niet hoor... Lieve elegance, heel veel sterkte, doe rustig aan! en wil je me op de hoogte houden hoe het je vergaat de komende week? voor nu: EEN HELE DIKKE DIKKE KNUF! liefs humm
Lieve Elegance.. net ook in NOD FEB gereageerd... ben er zo van geschrokken.. zit hier met tranen te typen.. zo blij met je positieve test.. het vrouwelijk instinct is iets bijzonders...Neem het niet te licht op.. de klap is harder (tenminste dan vond ik) dan ik ooit had verwacht.... Hele dikke knuffel en ik wens je snel weer een heel lief vasthoudend goed groeiend beebje toe.... Hele dikke knuffel
Wat vreselijk verdrietig voor je elegance! Ook al had je het gevoel al..de bevestiging is vreselijk! Geloof idd dat er van de september mama's heel wat afgevallen zijn, zo ook ik! Wie weet spreken we elkaar snel weer bij een ander topic![/size] Sterkte! Vanmorgen toen ik nog niet wakker was maar al niet meer sliep sloop onzichtbaar op gehoefde sokken het onheil binnen in mijn bed, vlijde zich tegen mij aan en fluisterde om mij niet te wekken mijn naam.
Elegance, wat kl*te dat je dit moet meemaken. Hopelijk kan je lichaam het vanzelf oplossen, maar op een gegeven moment wil je het ook afsluiten. Dat ze op de echo een zwangerschap van ongeveer 2 weken zagen, betekent dat dan dat het al heel vroeg is fout gegaan of dat het vruchtje al deels 'vergaan' is? Hoe het ook zij, het is shit. Je had je zo verheugd op het moederschap en nu moet je weer van voor af aan beginnen. Sterkte meis!
Jullie zijn zo lief, dank jullie wel, het helpt echt om te lezen dat er meiden zijn die het ook begrijpen.. Aangezien mijn vruchtje inderdaad al bij het begin gestopt is met groeien heb ik 2 weken rond gelopen met het gevoel niet zwanger meer te zijn.. dat was voor mij erger dan dat ik te horen kreeg dat het een mk was.. eindelijk kon ik iets met mijn gevoel en voelde ik me gehoord.. Ik heb vandaag het gevoel dat de mk uitzichzelf aan de gang is en dat maakt dat ik me opgelucht voel... Ik heb nooit het gevoel gehad er zit een beeb in me die groeit, dus heb ook niet het gevoel dat ik afscheid moet nemen van iets of iemand.. gelukkig.. wel blijft er een leegte, als je zwanger bent vul je je dagen anders heb ik gemerkt.. googlen naar babyspullen, we moeten een nieuwe auto en we moeten nog vanalles verbouwen in huis.. en het heeft opeens even geen 'haast"meer.. dat is raar.. en voelt leeg... Ik ben ook blij dat we zwanger konden worden.. Het was onze tijd nog niet en we zullen er nu nog meer voor gaan... omdat je weet hoe snel het mis kan gaan, je echt van een wonder mag spreken als het goed gaat... .... Maar zonder jullie steun op dit forum zou ik me zeker niet zo "goed" voelen...
Weet iemand vanaf wanneer je cyclus weer begint als je een mk of ciretage hebt gehad? Ik zou dat dus ehct niet weten..
Wat verdrietig zeg dat het niet goed is gegaan . Heel veel sterkte met je verlies. Je kan je nieuwe cyclus rekenen vanaf het moment dat je het vruchtje bent verloren (door curretage of natuurlijke manier). Pas dan gaat het HCG je lijf uit en kan er weer een eitje gaan groeien. Helaas hebben veel meiden na een miskraam een veel langere cyclus dan normaal. Gemiddeld duurt het 4-6 weken. Langer maar ook korter is geen uitzondering. Sommige hebben de eerste cyclus ook geen eisprong. Mijn ervaring is dat de eerste cyclus raar is. Meer pijntjes, gekke gevoelens en een lijf wat anders reageert dan normaal. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je snel weer zwanger mag worden en blijven!
Dank je wel voor je reactie.. gelukkig heeft de mk doorgezet en lijtk het erop dat mijn lichaam zelf schoon schip heeft gehouden.. ik hoop zo dat alles weg is.. Ik moet vrijdag wel nog voor een nieuwe echo en controle.. ben benieuwd wat mijn lichaam gaat doen hierna
Elegance, mijn verhaal is bijna gelijk aan het jouwe. Ik zit nu al weer 2 rondes na mijn mk, bij mij ging het 'gewoon' verder als na een menstruatie.
Dat is dan wel heel positief alleen jammer dat je al 2 rondes moet "wachten"... dat lijkt mij weer verschirkkelijk.. het enige wat je kunt doen met zwanger worden, zwanger zijn is wachten heb ik gemerkt.. en dat is best moeilijk
Zojuist een test gedaan, die was negatief.. een positief punt.. ik blijf wel een drukkend gevoel houden in mijn baarmoeder.. nog 3 nachtjes slapen en dan een echo en dan hopelijk weer aan de klus