Volgens mij is alles er nu wel zo'n beetje uit na mijn miskraam. Maar hoe weten ze nou dat alles echt weg is? Donderdag heb ik een afspraak voor een curretage. Moet ik die afzeggen, of een echo laten maken en dan nog eventueel afzeggen? Krijg ik mijn volgende zwangerschap trouwens ook eerder een echo omdat ik een miskraam heb gekregen? En loop je dan ook bij een gynaecoloog?
Hoi! Wat klote dat je een miskraam hebt gehad...ik wacht nog op een leeg vruchtzakje wat komen moet. Heb wel steeds bruin/rood bloedverlies. Maar even over je vraag...ik word dinsdag gecurreteerd en als er vantevoren iets loskomt moet ik dat even doorgeven. Dan controleren ze met een echo of alles weg is en anders word je alsnog gecurreteerd. Om infecties en nare toestanden te voorkomen. Ik krijg met 7 weken een echo...vanwege deze miskraam. Maar dat is bij ons zo..bij mijn zus (die woont in een grotere stad) daar wordt het niet gedaan en krijg je gewoon met 10/11 weken een echo. Volgens mij kun je dat soort dingen het beste bespreken met je VK of gyn en daar dan afspraken over maken. Veel sterkte donderdag en succes met klussen voor de volgende zwangerschap...heb ik nog geen behoefte aan, maar goed. Hoe zit dat bij jou? Oja...ik mag de volgende keer gewoon weer naar de VK (is mijn eerste miskraam, tweede zwangerschap)
Tjee, jij ook heel veel sterkte. Hoeveel weken was je? Ik was 10 weken. Ik heb wel al een week bloedverlies gehad voordat het zakje eruit kwam. Dat was eergisteren (vrijdag). Dus ik denk eigenlijk dat aanstaande donderdag alles er wel uit is. Gisteren bloedde ik nog, maar nu is dat vrijwel gestopt. Volgens mij blijf je bloeden tot alles eruit is toch? Ik ga morgen de vk wel even bellen. Vooral over donderdag. Misschien krijg ik inderdaad wel gewoon een echo vooraf. Ik wil het liefste wel weer zo snel mogelijk zwanger worden. Ik was net aan het idee gewend... Ik vond het geweldig, wil het zo snel mogelijk weer voelen. Maar dat is heel persoonlijk denk ik.
Ik was ook bijna 10 weken zwanger...het vruchtje was er al uit met 6 weken denk ik...waarheen? Ik ben blij dat ik dinsdag gecurreteerd wordt...dan ben ik er ook vanaf en kunnen we weer verder kijken. Ik heb geen idee hoe het zit met het nabloeden en of alles er dan uit is. Heel veel sterkte verder en we gaan er weer voor!
Ik word morgen gecurreteerd en heb sinds begin dit weekend ook licht bloedverlies. Maar ik heb mijn baarmoeder streng toegesproken dat het nog een dag alles vast moet houden, zodat meneer de gynaecoloog morgen alles er netjes uit kan halen en schoon kan maken. Geen vragen meer of er nog wat zit, nee, weg. Inderdaad was mij ook gezegd, dat als het dit weekend toch zou komen, ik effe moest bellen. Maar goed, het is nu zondagavond, nog niets gekomen, dus morgenochtend gewoon naar het ziekenhuis en dan weer thuis verder met verwerken.
Meiden ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Ik kan met jullie meepraten. 24-8-06 kreeg ik voor de 2e keer een miskraam. Ik bleef de 3 dagen erna zo ernstig bloeden waardoor mijn huisarts mij met spoed naar het ziekenhuis stuurde om een curretage te ondergaan. Van te voren werd bij mij nog een echo gemaakt om te kijken wat er nog in mijn baarmoeder zat. Ik moest gecurreteerd worden om infecties te voorkomen en omdat ik zoveel bloed had verloren. Na de curretage heb ik nog anderhalve week a twee weken nagevloeid. Maar dit kan natuurlijk bij iedere vrouw anders zijn. Eenmaal thuis voelde ik me, heel vreemd gezegd, leeg. Het verwerken heb ik gedaan door met mijn vriend, familie, vrienden en kennissen erover te praten, niet te vergeten ook de meiden op het forum. Ik heb heel veel gehuild, gehuild en gehuild. Af en toe heb ik het er echt nog erg moeilijk mee, het is allemaal niet niets. A.s. dinsdag moet ik voor controle naar de gynocoloog en voor eventuele onderzoeken en bloedprikken. Als ik weer zwanger raak blijf ik ook onder controle in het ziekenhuis en wordt er net als MamavanAmiek bij 7 weken een echo gemaakt. Meiden ik wens jullie heel, heel veel sterkte. Ik denk aan jullie.
Sterkte Divi...kut is het hè! Morgen heb ik de ingreep...ik knijp 'm wel. Ik hoop eerlijk gezegd dat ik het daarna een plekje kan geven...ik blijf er zo maar tegenaan hikken! Enne...3 x is scheepsrecht! Ik duim heel hard voor je!
Heel veel sterkte. En de ingreep niks om je zorgen over te maken . Valt echt mee (en ik ben echt een druktemaker) Veel liefs sancho