naar het ziekenhuis voor ctg etc

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Rainbow, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbow

    Rainbow Lid

    26 okt 2006
    57
    0
    0
    Beste verloskundige,
    Ik ben morgen 41 weken en 2 dagen. Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een ctg e.d. Gaan ze ook kijken of ik ontsluiting heb? En gaa nze ook wat doen om de bevalling op gang te brengen?

    Normaal doen ze dit pas met 42 weken maar omdat ze een grote baby bij mij verwachten doen ze het eerder.

    Bij grote baby's hoor je ook wel eens dat de schouders vast blijven zitten, hoe vaak komt dit voor? Dit maakt mij een beetje bang :oops:


    Dat was het weer... Alvast bedankt voor het antwoorden!

    groetjes!
     
  2. Rainbow

    Rainbow Lid

    26 okt 2006
    57
    0
    0
    Heb inmiddels ctg en echo gehad.. ze schatten het kindje op 4500 gram... een beste dus.. Ik ben ook gestript dus hoop nog steeds op een spontane bevalling anders word ik zaterdag of maandag ingeleid..

    groetjes rainbow
     
  3. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi rainbow,

    Hoe is het? Is er wat gebeurt op het strippen? Ben je ondertussen al bevallen?

    Groetjes Imke
     
  4. Rainbow

    Rainbow Lid

    26 okt 2006
    57
    0
    0
    Hallo Immie,

    Er is nog niets gebeurd.. ik had na het strippen wel wat pijntjes en klein beetje bloed en slijmverlies maar dat was ook alles.... kan er nog wat gebeuren op het strippen? of zal er nu niets meer gebeuren..
    Heb vandaag weer wat slijmverlies op het wc papiertje... en het rommelt wat maar wil nog steeds niet doorzetten :evil:


    groetjes rainbow
     
  5. Rainbow

    Rainbow Lid

    26 okt 2006
    57
    0
    0
    Hallo Immie .. mijn vliezen zijn vandaag gebroken! Hopelijk komt het spontaan.. Bij mijn eerste braken de vliezen ook maar kwamen de weeen niet op gang... ik hoop dat t nu wel gebeurd!

    je hoort t wel als de kleine er is....

    liefs rainbow
     
  6. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Rainbow,

    en, en?! Wat is het geworden?! Hopelijk is het vanzelf op gang gekomen en heb je een goede bevalling gehad. We horen het graag.

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina