Het is een kwestie van voorkeur. Ik hou de touwtjes graag in handen en wil er graag bij zijn als ik afstand neem van mijn kindje. Dat geeft me een prettiger gevoel dan een narcose. Bovendien ben ik gewoon niet zo bang voor pijn. Geestelijke pijn is altijd veel erger. Ik ken er meer die het zo gedaan hebben. Een spontane miskraam vond ik veel meer pijn doen dan een curettage. Suus
Goed dat je toch weer pillen krijgt. Heel diep inbrengen en een paar uur in bed blijven liggen. Ik hoop voor je dat het helpt. Suus
Dat is dus afhankelijk van de gyn. De eerste keer mocht ik meteen weg. De tweede keer had ik een ander, toen moest ik heen half uurtje blijven liggen. En nu mocht ik ook weer meteen weg... Lekker duidelijk dus. De tweede arts zei wel dat hij 1 van de weinigen is die zijn patienten een half uurtje laat liggen. Dat was overigens ook de keer dat ik het beste resultaat heb gehad. Ik merk nu nog heel weinig... Hoop dat het nog op gang komt ik elk geval.
Heel raar dat ze je gelijk laten gaan..Ik denk dat iedereen hier je kan vertellen dat je minstens een half uur moet blijven liggen zodat je lichaam de werkzame stof kan opnemen. De kans is vrij groot dat de pillen weer naar buiten komen voordat de stoffen zijn opgenomen..
Sowieso onzin dat zij het doen, wat een werkverschaffing en interessantdoenerij. Als je een tampon kan inbrengen, dan kan je dit ook. Meid, ik hoop dat het loskomt! Suus
Tja, mijn idee... Maar goed. Hun redenatie is dat ze de pillen achter de bmm plaatsen, en dat zou je zelf niet kunnen. Hmmm, vanmiddag kwam er eentje naar buiten, die heb ik dus zelf maar weer ingebracht... Geen probleem...
Ik weet niet hoor, maar je kan daar achterin prima bij, voorbij de bm-mond. Gewoon liggen me je benen opgetrokken. Daar leg ik de Utrogestan ook. Suus
Tja, mijn idee. Op het toilet lukt het ook prima... Ach ja, ze zijn vast bang dat ze zonder werk komen te zitten. Misschien past zo'n handeling weer mooi in een bepaalde DBC, vangen ze extra centjes...
Haha, ach ja, misschien zit ik me te veel te ergeren... Stomme gyns die je hebt in sommige ziekenhuizen...