Hoi ik heb even een vraagje. Toen ik gecuretteerd was werdt me in het ziekenhuis verteld dat over 4 weken terug moet komen om te kijken of alles goed is. En dat ik via de post een afspraak daarover zou krijgen. Nou heb ik van de week dat bericht gehad en nou staat er 9 november op :scratch: Is dit niet een beetje ver weg? Het is pikant 12 weken na de MK! Dan kan ik in principe al weer 3 keer zwanger zijn! Snap er niks van. Hoe is dat bij jullie gegaan? En zou ik bellen voor een eedere afspraak of zo laten staan? Vind het een beetje raar
Enne....nou moet ik morgen ook mijn eigenlijke echo, die gepland stond voor 30 augustus af gaan bellen. Erg leuk....NOT
Balen hè, zulke zaken achteraf... Ik ga morgen voor de nacontrole. Dan is het 6 weken geleden. Mijn gyn deed het meestal rond de 6 weken aangezien de meeste vrouwen dan al ong een menstruatie achter de rug hebben. in mijn geval klopt dat. Ik moet zeggen dat ik meer voor de vorm ga, en even horen of het onderzoek op het vruchtje iets heeft opgeleverd. Na al die weekjes heb ik eigenlijk geen vragen meer. Misschien vind jij het straks ook niet erg even langer te wachten. Maar kan me ook goed voorstellen als je de afspraak eerder maakt...
Ik zou die afspraak voor 30 augustus niet afzeggen.Ik zou wel even voor de zekerheid bellen of die afspraak er nog wel staat. Misschien hebben ze die nl weg gehaald omdat je een nieuwe afspraak hebt gekregen voor november. Dat zou ik dus wel even doen. Dalijk kom je daar de 30e en kom je voor niks. Snap je? Ik heb na mijn 1e curettage geen nacontrole gehad. Bij de 2e curettage werd er gezegt dat ik een afspraak moest maken voor 3 weken later. (Omdat dit mijn 3e mk was)Om door te spreken welke onderzoeken ze zouden gaan doen.(is inmiddels achter de rug) Het ging toen lichamelijk al heel goed en mijn cyclus was op dat moment ook weer in orde.Niet wetende dat een paar dagen later de ellende weer opnieuw begon. Maar goed, ik heb as dinsdag toch een "belafspraak" staan, dus dan vraag ik het gelijk even na. Misschien dat ik dan alsnog een echo krijg om te kijken of alles wel schoon is Ik wens je heel veel sterkte. Liefs, mussie
Hoi mussie, even een miscommunicatie denk ik..... die echo was eigenlijk mijn termijnecho geweest bij de VK voor als ik nog zwanger had geweest En ja.... die gaat natuurlijk niet meer door dus die moet ik afbellen Die andere afspraak voor 9 november is voor na de MK. Snap je? En ik vind 12 weken na je MK wat lang eigenlijk
@Silly43 Hoi meis, ik had dat wel goed hoor. Ik dacht alleen als je die afspraak toch hebt staan voor een termijnecho, waarom zouden ze geen echo kunnen doen dan om te kijken of je lichaam schoon is, snap je? Dan heb je iig wat meer duidelijkheid. Snap je?Of denk je dat ze dat bij de vk niet goed kunnen zien, omdat de echo daar meestal uitwending wordt gemaakt? Want dat weet ik dus niet.Ik weet van me vriendin dat ze dit ook heeft meegemaakt, dat zij wel daar nog een echo kreeg om te kijken of haar lichaam schoon was. Ik weet alleen niet meer of dat in of uitwendig was. Liefs, mussie
Even over mijn afspraak vandaag bij de gyn, zodat je weet wat je eventueel kan verwachten: Ik ben 5 minuten binnen geweest. Kreeg te horen dat er geen bijzonderheden waren n.a.v. het onderzoek van het vruchtje. Verder bood hij aan dat als ik weer zwanger was, ik een echo kon krijgen rond de 7a8 weken. Dat was het. Hij heeft geen echo gemaakt en vroeg alleen even hoe de menstruatie nu op gang was gekomen. Succes met alles...
ja mussie, inderdaad een kwikkie....hummm @Silly43, ik persoonlijk vind het erg lang. Je hoeft inderdaad niet gelijk terug als er verder geen klachten zijn, maar zo'n 6 weken zou ik zeggen... Mocht je tussentijds klachten krijgen zou ik zeker gelijk aan de bel hangen, maar gaan er van uit dat dit niet nodig is tja die termijnecho afzeggen , rot gevoel, zo blijven een aantal data voor altijd in het geheugen gegrift, de dag dat je een positieve test in je hand had , de dag dat je de mk had , de dag dat je uitgeteld was , heel pijnlijk veel sterkte
Sorry, had ik jou weer verkeerd begrepen, maar bij de VK inderdaad alleen uitwendig en daar is nu echt niks meer te zien Ik ga nog maar eens even bedenken wat ik zal doen. Zeker als het niet zo veel voorsteld dan laat ik het mss maar zo. In ieder geval, bedankt allemaal!!!!
Geen sorry hoor, ik anders ook sorry, omdat ik ben uitgegaan van een inwendige echo Doe wat je hart je ingeeft. Je zou zoiezo naar het ziekenhuis kunnen bellen en uit kunnen leggen dat er tegen jou gezegt is dat je na 4 weken terug moest komen, en dat je nu een afspraak heb voor 12 weken later. Vraag of het mogelijk is dat je toch na 4 weken kunt komen omdat je anders nog zolang in spanning moet zitten.Succes!!! Liefs, mussie