Ook ik ben een miskraam aan het krijgen

Discussie in 'Miskraam' gestart door -, 26 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hai dames nou voor het eerst op dit forum. Nooit gedacht dat het mij zou overkomen maar helaas ik ben een miskraam aan het krijgen. Waarom???wat een pijn. Het is me niet gegund, ons niet. Ik vind het heel zwaar. Mijn man sluit zich er voor af en praat er niet over. Behalve als ik dat doe. Ik hoop dat dit snel voorbij is dat we opnieuw kunnen beginnen.
    :cry: klinkt misschien raar maar ja. Het heeft niet zo mogen wezen we kunnen in iedergeval zwanger worden. Hoe gaan jullie hier mee om?
    groeten van een verdrietige jennie72 :cry: :cry: :cry: :( :( :(

2. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Hoi Meis, heel verdrietig voor jullie om mee te maken. Iedereen gaat er anders mee om. Dingen die goed kunnen helpen zijn het kindje een naam geven (iig voor jezelf), het vruchtje of de test begraven onder een boompje, veel tijd en rust nemen voor jezelf om het een plekje te geven...
    Er is helaas geen manier waardoor je je zo snel mogelijk weer helemaal goed voelt. Veel praten en vooral met je man.
    Heel veel sterkte voor jou en je man,
    Mummy

3. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Jees Jennie, wat ongelofelijk k*t voor je!
    Bij mij heeft het destijds ontzettend geholpen dat ik goed heb gekeken naar wat er uit kwam (is misschien vies gezegd). Maar dan weet je wat er in je heeft gezeten en net wat Mummy zegt, begraaf het vruchtje, zodat je weet waar het is gebleven.
    En idd veel praten. Lucht je hart, je weet ook op dit forum kan je altijd terecht he meid.
    Sterkte.

4. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Rot voor je meis. Het is af en toe zo oneerlijk allemaal. Maar probeer er toch over te praten. Als je het niet met je vriend kunt dan met een ander vertrouwd iemand, zodat je wel je gevoelens er over kwijt kan. En als je moet huilen, ook gewoon doen, dat lucht echt op. Ik zelf had niet de behoefte om het vruchtje te begraven, maar dat is de keus aan jezelf.
    Het is bij mij nu 10 dagen geleden dat ik gecuretteerd ben en ik moet zeggen dat het al heel aardig gaat met mij. Ben er nog wel veel mee bezig maar ik merk dat het nu al wel gaat slijten. Nou meid het beste en ik hoop dat je het snel een warm plekje kan geven.
    Sterkte

5. Niet meer actief

Hallo weet iemand hoelang je blijft vloeien? ik hoop niet de hele week want den is de vakntie weer voorbij. Ik zie het niet zitten om de hele weeek te vloeien maar er zit niets anders op. we hebben het hele jaar op onze vakantie verheugd en nu dit das echt kut :( :evil: :evil:
    sorry. Daarna voor een echo om te kijken ofdat de baarmoeder schoon is. Kan niet wachten om de draad weer op te pakken. Maar ga dit eeerst verwerken. ;) Komt wel goed.
    groeten van jennie72

6. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    hallo jennie

Wat vreselijk vervelend meid! Ik heb het vorige week ook meegemaakt en ik heb er veel over gepraat met mijn vriend en familie en vrienden. Ook gewoon lekker huilen! Ik bleef maar huilen...maar nu gaat het wel weer. Het is echt belangrijk dat je het een plekje geeft (op jou manier) en dan kan je weer verder.

heel veel sterkte!

7. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Hoi Jennie,

Wat een drama... mijn MK moet nog komen (zie mijn verhaaltje op het forum) maar ik zie er erg tegenop.

Het enige wat ik kan en zal doen is je heeeeeeeeel veel sterkte wensen en hopelijk knap je snel (lichamelijk en geestelijk) weer op.

8. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Hallo Jennie,

Ik wil je heel veel sterkte wensen.

9. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    sterkte meid,

en praat er veel over!ik durfde er niet over te praten omdat ik me schaamde want het was toch mijn schuld?maar dat is niet zo!het heeft bij mij ook even geduurd voordat ik erover kon praten en het een plekje kon geven!ik had een week gevloeid en was daarna het vruchtje kwijt toen nog een paar dagen gevloeid en nu weer vol frisse moed verder voor de volgende poging!

Deel Deze Pagina