ik ben nu pas bijna 4 weekjes in verwachting heb erg veel last van buikpîjn en pijn onder in mijn rug de dokter zegt dat het kan zijn dat het niet goed zit maar hoe hebben jullie dat gevoelt ik word hier zo bang en onzeker van
Deze zwangerschap heb ik erg veel pijn gehad, zwaar ongie gevoel, onder rugpijn. Het zijn voornamelijk de banden die zich aanspannen om de baarmoeder groter te laten worden, de zgn groeipijn. Ik weet dat het iemand erg onzeker maakt maar daarintegen bij mijn miskramen heb ik van tevoren geen buikpijn gehad, denk dat dat heel erg verschild voor iedereen.
ha ik heb miskraam gehad maar had echt niet die pijn en net zoals wat ze zeggen er veranderd nu veel dus je kan buikpijn enz hebben. maar met mijn miskraam heb ik nergens last van gehad zelfs niet toen het afkwam alleen de dag ervoor maar dat was hevige pijn en voelde anders aan als menstruatiepijn dus succes en maak je niet te druk.
Ik heb vorige week een vmk gehad. Het begon eerst met vrij heftige buikpijn/misselijkheid, vervolgens roze bij het afvegen en langzaam ging dat over in rood vloeien. De buikpijn ging snel over in een echte ongesteldheidsbuikpijn. Ik duim voor jou dat er gewoon helemaal niets aan de hand is en dat het gewoon bij je zwangerschap hoort!
Ik had geen zwangerschapssymptomen meer,al een paar dagen niet meer,en lage rugpijn.toen ik de echo kreeg waarop te zien was dat het gestopt was met groeien kreeg ik een paar uur later buikpijn en 2 dagen later ook helder bloedverlies met stukjes weefsel.En heel erge buikpijn,anders dan ongi hoor. Maar ik had ook in week 4 een heel klein beetje buikpijn.Kan ook je baarmoeder zijn want er gaat n hoop veranderen in je lijf. Succes ermee,ik hoop het beste voor je.
bij mij hetzelfde. op NOD duidelijk positief getest. 4 dagen later werd streep heel vaag en nu dus ongesteld. Op naar de volgende ronde.
Ik had mijn laatste cyclus ook een positieve test (of drie ) en drie dagen na mijn nod werd ik ongesteld. Ik noem het zelf geen miskraam, omdat er bij mij nog geen enkel blij gevoel was, vanwege eerdere miskramen. Wat mij deze keer wel opviel is dat ik juist minder buikpijn had dan de vorige zwangerschappen. Ik denk dat het niet goed is ingenesteld en daardoor nauwelijks kramp had. Ik zou dus zeggen dat veel buikpijn en rugpijn ook een goed teken kan zijn. Dat betekent dat er heel veel in je lijf gebeurt en dat het vruchtje zich heel hard aan het innestelen is. En zolang je geen bloed verliest is er niks aan de hand! Ik hoop dat het wat helpt als je het op deze manier kan proberen te zien. Probeer ook van je zwangerschap te genieten want zo wondertje is zo bijzonder!
Hallo Meduusje, Nog even een berichtje om je gerust te stellen. Ik had met 5 weken tot 7 weken buikpijn. Het leek wel of ik ongesteld moest worden. Ook had ik wat bruine afscheiding. Stress!, maar wat bleek het waren mijn darmen die opgezet waren en doordat ik niet goed naar de wc kon schuurde dat blijkbaar langs mijn baarmoeder, waardoor die wat ging bloeden. De echo van 9 weken liet een mooi kloppend hartje zien en de lengte klopte met de leeftijd, dus alles bleek oké te zijn. Mochten het bij jou ook je darmen zijn, dan helpt sinaasappelsap heel goed, en pruimen. Veel succes ermee! Groetjes Bonnie
Ik verloor dinsdag al wat druppels bloed zo af en toe. Woensdag werd dit iets meer en was het ook helder rood. Nadat ik de VK had gebeld en zij aan gaf dat zodra ik stolsels of kramp kreeg ik weer moest bellen ben ik naar mijn werk gegaan. Op mijn werk meteen naar de toilet gegaan en daar verloor ik een groot stolsel. Op de echo bij de Gyn was ook niets meer te zien en was ik het al verloren. Kramp heb ik niet gehad en ook het vloeien was niet meer dan een gewone ongi.
Bij mij begon het met wat bruinige afscheiding alsof je ongesteld moet worden, binnen een paar uurtjes begon ik ook bloed te verliezen en de volgende dag liep ik helemaal leeg, kreeg toen ook best wel last van buikpijn. Diezelfde ochtend ben ik het vruchtje ook verloren. Hoop dat ik je niet te veel angst aanpraat, maar zo is het bij mij gegaan.
Ik heb 11 september een vroege miskraam gehad . Na 5 clomidkuren i.v.m. PCO was ik dan eindelijk zwanger en dan toch. Het begon bij mij idd ook met rozig verlies, toen bruin en daarna rood, de volgende dag liep ik ook leeg zeg maar met donkere stolseltjes erin, daarbij had ik ook ongikrampjes. Wil je niet ongerust maken. Het kan nog alle kanten op. Het hoeft niets te betekenen. Er gebeurt een hoop in je lichaam als je net zwanger bent, dus ook rugpijn kan daarbij horen. Bij mij heeft het helaas niet zo mogen zijn, hopelijk bij jou wel. Wens je een mooie zwangerschap toe. Liefs Jojoba
ik heb met 6 weken beetje bloedverlies gehad maar er zaten geen stukken in dus toch nog een goed gevoel. ik kon pas met 8 weken naar de verloskundige maar er was niks meer te zien, dus er is niet veel van te zeggen maar alleen afwachten bij iedereen loopt het anders. sterkte.
Het is inderdaad heel lastig om er iets zinnigs over te zeggen. Ik heb 1 goede zwangerschap gehad en 3 (vermoedelijk 4) miskramen waarbij eentje spontaan kwam. Ik heb alle keren buikpijn gehad, soms ongi pijn in mijn rug en buik en soms alleen steken in mijn buik op de plek waar het innestelde. Maar omdat ik het ook had bij de goede zwangerschap denk ik niet dat het een voorspeller is van een miskraam. Bij de spontane miskraam kreeg ik eerst ook bruin bloedverlies, daarna krampen alsof ik ongesteld werd (iets erger) en vervolgens rood bloed tijdens die krampen. Na de krampen die een paar uur duurden werd het bloeden heel erg (maar zonder stolsels) en was ik gewoon ongesteld. Toen was de miskraam al compleet. Als je krampen hebt zonder bloedverlies zou ik me lekker geen zorgen maken, ik denk dat het dan komt van het innestelen en het groeien van je baarmoeder.
Ik heb bij al mijn miskramen (nu ook in afwachting, al een week van een miskraam zie onderschrift) nooit een pijntje gehad en geen druppel bloedverlies gehad... Pijn zegt dus helemaal niets meis.. Kan gewoon hartstikke goed blijven gaan hoor, heb er vertrouwen in..
Wat ik ook kan zeggen, net als veel meiden voor mij...... Het is bij iedereen verschillend inderdaad. Mijn miskraam na zo'n 5 weken heeft me geen pijn of klachten bezorgd. Ik heb nergens last van gehad. Geen mens is hetzelfde.
Ik heb 3 miskramen gehad (10w en 2x met 8 weken) en heb toch echt veel buikpijn ervan gehad... Maar ik kreeg altijd eerst bloedverlies! En toen het vruchtje kwam kreeg ik pas heftige buikpijn. Bij de eerste miskraam was het het heftigste bij mij. Maar inderdaad het is bij iedereen anders! Maar in het begin van de zwangerschap is het normaal dat je last hebt van buikpijn! Soort zeurende pijn en steken enzo. Pas als je ook helder bloedverlies krijgt moet je je pas zorgen maken Probeer te genieten van je zwangerschap
ik wil je niet ongerust praten maar ik heb nu net een miskraam gehad, ik had eerst een gevoel van menstruatie en pijn in mijn onderrug, 1 dag later bruin en later rood bloedverlies met stolsels Nu achteraf bedenk ik me dat de zwangerschaps verschijnselen ook wat afnamen van te voren ik hoop dat het bij jou goed gaat!