curretage?

Discussion in 'Miskraam' started by paulagrooteman, Oct 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paulagrooteman

paulagrooteman Nieuw lid

Oct 16, 2006
    2
    0
    0
    huisvrouw
    enkhuizen
    Hallo allemaal,

Ik zou op dit moment 12 weken zwanger moeten zijn...
    Nu hebben we afgelopen vrijdag een echo gehad en volgens de echo is ons kindje niet ouder geworden dan 8 weken en 5 dagen...
    Ik ben er echt kapot van, met name om het feit dat het vruchtje er nog zit! En aan de ene kant ben ik daar stiekem wel een beetje blij om, omdat we dan nog even afscheid kunnen nemen van ons kindje... is dit raar?
    Maar hoe nu verder? De verloskundige wil afwachten, nog één week...
    Volgende week zouden we met zijn tweetjes naar preston palace als verlate "huwelijks reis", dat zit er nu niet in...
    Is er iemand die mij een beetje moed in kan praten?
    Ik word gek van mezelf ik krijg geen moment rust van mezelf, mijn gedachten draaien op volle toeren en dat al vanaf vrijdagochtend...
    Ik denk zoveel dat ik het allemaal niet eens meer weet...
    Ik hoop dat er iemand is die dit herkend... en mij een beetje moed in kan praten...

Bedankt alvast...
    Lieve groeten, Paula

2. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Ach meisje, wat een rot nieuws is dat zeg! Ik heb zelf geen curretage gehad. Bij mij ging het spontaan. Misschien komt het bij jou nog spontaan en misschien ook niet. Ik zou jullie verlate huwelijksreis een weekje of wat opschuiven. je moet wel gaan want je hebt het nu nodig om even bij te komen van alle ellende.
    Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je het snel een plaatsje kan geven.

3. Ally

Ally Fanatiek lid

Nov 22, 2005
    1,008
    0
    0
    hallo Paula,
    Ik heb ook een mk gehad in maart ,de babietje was niet verder gegroeid na 8 wkn en 4 dgn ,kwamen we pas met 10 wkn achter op de echo.
    Ik voelde me op dat moment echt hopeloos ,eenzaam waarom Ik gevoel.
    Ik heb pas na twee wkn een curretage gehad ,het duurde te lang .
    Twee wkn lang een echo om te zien of het er zelf uit zou komen,maar nee.
    Voor mij mocht de curretage gelijk de volgende dag al.
    Want ik wilde het afsluiten.
    Paula,ik heb veel gehuild en er over gepraat met mijn man en vriendin,dat heeft mij veel geholpen.
    Maar nu 6 mnd later ben ik klaar voor miijn wondertje ,het laat op zich wachten ,maar ik heb geduld en hoop dat ik snel zwanger mag worden .
    Ieder verwerkt het op haar manier,ik ben ook een weekendje weggeweest ,weg van de dagelijkse routine ,heeft me ook goed gedaan .
    Sterkte ,ik hoop dat je het snel kan verwerken .

Ally

4. paulagrooteman

paulagrooteman Nieuw lid

Oct 16, 2006
    2
    0
    0
    huisvrouw
    enkhuizen
    bedankt voor jullie reacties...
    Ben nog steeds af en toe misselijk... raar genoeg eigenlijk...
    Ik heb ook niet het idee dat de kleine van plan is om zelf los te komen...
    Morgen of vrijdag moet ik de verloskundige weer bellen en dan moet ik waarschijnlijk volgende week wel naar de gynacoloog...
    Ik heb gewoon ook helemaal nergens last van behalve van de "normale" zwangerschaps verschijnselen...
    Heel erg dubbel allemaal.
    Het schijnt ook zo te kunnen gaan dat het kindje nog wel leeft, maar daar durf ik mijn hoop eigenlijk niet op te vestigen...
    Heb gister voor het eerst de band van de echo bekeken, dat viel niet mee, moet ik ook eigenlijk niet doen... maar ja....
    Nou jullie horen het wel weer...

Paula

5. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Heel veel sterkte Paula! Bij mij ging het spontaan daardoor kwam ik er ook achter dat het een mk was. Nogmaals sterkte!

Share This Page