hoihoih... Vraagje, sinds mijn miskraam heb ik nogal last van haaruitval.Tijdens mijn zwangerschap had ik juist gezond uitziend haar, maar nu lijkt het of ik veel minder haar heb en dat er wel heel veel haar uitvalt. Is dit normaal ? en waar komt dat dan door ? heeft iemand daar heel misschien ervaring mee? groetjes irisje
Ja, dat herken ik ook! In aug en sept ben ik gecurreteerd en ik verlies zóveel haar nu, dat het knap is dat ik nog niet kaal ben... Volgens mij is het wel normaal, want ik had het na de geboorte van mijn zoon ook.
Voor zover ik altijd begreep valt je haar niet uit als je zwanger bent. Krijg je volle bos haar. Nu je miskraam hebt gehad (sterkte) en dus niet meer zwanger bent begint je haar dus weer uit te vallen. 8)
Nou je het zegt.... Ik verlies na de miskraam ook gigantisch veel haar. Ik heb er niet eens bij stil gestaan dat het daar mee te maken hebt.
ah, gelukkig,herkenbaar dus. ik dacht dat heb ik weer, niet alleen een miskraam maar nog kaal worden ook. Dat zal niet gebeuren , want ik heb ondertussen gelezen dat wanneer je zwanger bent je juist je haren veel meer vasthoudt en dat er dus na je zwangerschap of miskraam meer haren zullen uitvallen. jammer, want ik zie er daardoor nu extra slecht uit. ik vraag me alleen af wanneer het stopt.ik heb lang haar en zal het een stuk korter moeten laten knippen als dit zo door blijft gaan. Nahja, dan maar. Liefs irisje
Wat typisch zeg! Ik heb er inderdaad ook last van gehad maar dacht dat het aan de tijd van het jaar lag ofzo want mijn moeder zei er ook last van te hebben (en die is over de 50 en niet zwanger of net geweest). Ik heb er zo'n twee bijna drie weken last van gehad. Maar of daar iets over te zeggen valt hoe lang dat standaard duurt...ik denk het niet. Zal voor iedereen wel anders uitpakken dus ik hoop voor jou dat het snel op houdt met uitvallen en dat je snel weer zwanger raakt! Groetjes, Shanae