Bloedverlies

Discussion in 'Miskraam' started by Kate78, Feb 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kate78

Kate78 Lid

Aug 21, 2008
    12
    0
    0
    Gisteren halverwege de dag naar de verloskundige gegaan ivm met bruin bloed bij het afvegen. Ik heb een echo gehad (inwendig) en daarop was een mooi rond vruchtzakje te zien, maar.....dat beeld klopt met 5 a 6 weken en niet met de ruim zes weken die ik zou moeten zijn. Ik heb nu te horen gekregen dat ik zal moeten afwachten. Over twee weken heb ik de volgende afspraak staan. Ik kan dus nu gaan wachten of het wel of niet misgaat. En als het goed blijft gaan dan wordt het een spannende echo.

Iemand bekend met zo'n situatie? Ik heb trouwens al een dochter van ruim 20 maanden.

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Ik kan je hiermee helaas niet helpen (mijn verhaal helpt je niet) maar wil je wel veel sterkte wensen. Hopelijk zie je over 2 weken een kloppend hartje!

Liefs, K

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @kate
    spannend meis, ik duim voor je.

Ik heb onlangs een mk gehad maar even los daarvan... Ik had zelf dan wel een zeer onregelmatige cylus enz.. en bij ons was de 1e echo dat ze ons meteen 2 weken terug zette.. :$ dat was ech t veel wij dachten ook zeker te weten verder te zijn. (ze zeiden 4a5 weken) b ij de 2e echo zette ze ons 1 week terug en waren we 8,5 week met mooi kloppend hartje... 3e echo met 11,3 weken ging het fout... maar dat is even ander verhaal.

Hoe dan ook wat ik probeer te zeggen is dat ze je soms idd flink terug zetten... en dat trekt zich soms wel soms niet recht... maar kan dus.
    Ik duim voor je.

xxx

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat je een week wordt teruggezet is heel normaal. Je kan een iets latere eisprong hebben gehad, of de innesteling heeft even geduurd. Dus over die week zou ik me niet druk maken.

Suus

5. Kate78

Kate78 Lid

Aug 21, 2008
    12
    0
    0
    Dank jullie wel voor de reacties.
    Het bloeden is wel erger geworden, maar verder geen krampen ofzo. Oftewel, nog steeds afwachten.

6. Kate78

Kate78 Lid

Aug 21, 2008
    12
    0
    0
    Helaas heb ik afgelopen nacht een miskraam gehad. Nu proberen het een plaatsje te geven en dan weer doorgaan.

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat vreselijk voor je. Heel veel sterkte!

Suus

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Och meis toch... dat is balen! Wens je veel sterkte en kracht.

LiefsSjors

9. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

Jul 23, 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    meis toch! wat vervelend voor je!! heel veel sterkte! liefs

Share This Page