Curretage

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama20110712, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Kom op zeg !!!! Ben je echt een beetje dom ??? Een spiraaltje beschermt je echt NIET tegen soa's hoor !!!! :$:$:$

En aangezien kindje 1 van haar ex vriend is (eigen woorden) en ze nu weer plotseling door de voorbehoedsmiddel (spiraal en geen condoom) heen zwanger is geworden, ga ik er vanuit dat het geen vaste vriend is, want overal heeft ze het over ikke ikke ikke ,... maar nergens zegt ze iets over de vader van het kind en wat hij graag wilt in deze (neem aan dat ook hij iets te zeggen heeft over zijn kindje/abortus) dus ja ... dan ga ik er vanuit dat deze zwangerschap is gekomen door een one-night stand of iets dergelijks .. maar niet door een man vanuit een vaste relatie gezien ...

2. lies276

lies276 Niet meer actief

dit is in het kort gezegd wat ik al de hele tijd probeer te zeggen!
    vervolgens wordt er naar mijn idee een beetje gereageerd met: waar bemoei je je mee! (volgens mij mag je je met zaken "bemoeien" die op een forum staan?!).

ik vind, dat áls je voor een abortus kiest, je er zeker van moet zijn dat dat voor jou de beste keuze is.
    uit de reacties van ts proef ik dat ze alleen zou kiezen voor een abortus, omdat ze anders haar zoontje kwijt zou raken.
    ik kan me niet voorstellen dát dat gebeurd, dus lijkt het me zeer de moeite waard om eerst eens naar andere opties dan abortus te kijken.

3. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Jammer dat je zo op mij moet reageren, las van frustraties???? Ik heb namelijk nergens geschreven dat een spiraaltje je beschermt tegen SOA's. Ik heb goed geluisterd naar mijn ouders en opgelet op school, zo dom ben ik dan toch ook niet. Ik weet waar de kindjes en SOA's vandaan komen.

Ik heb geschreven dat het niet gek is dat je geen condoom gebruikt als je iemand al wat langer kent en je bent beiden getest en je bent dus ook serieus met elkaar. Als je dan iig een spiraaltje hebt om je te beschermen tegen zwangerschap vind ik het niet gek dat er geen condoom is gebruikt.

Daarentegen weten wij niet of het van een flirt is of van een vriendje dat ze al wat langer kent. Daar ging haar vraag ook niet over, dat zijn allemaal aannames die wij doen.

En haar attenderen op mogelijk een SOA vind ik zeker niet verkeerd, wel de manier waarop. Ik vind het jammer dat TS in dit geval in behoorlijk wat berichten zo fel wordt aangevallen, en ook echt onbeschoft wordt behandeld.

Verder wil ik hier eigenlijk niet teveel aan kwijt. Ik hoop dat TS de juiste beslissing (voor haar!) maakt, wat deze ook zal zijn.

4. JLove

JLove Lid

7 feb 2011
    18
    0
    0
    Amsterdam
    Wat een rare reacties hier allemaal, jeetje!

TS ik zou nogmaals zoals ik al eerder zei en linlala ook even informeren bij het juridisch loket voordat je zo een beslissing neemt..

Ik ben nu wel een beetje klaar met dit onderwerp..

Heel veel succes TS!

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Deze gaat op slot, heel jammer dat er na mijn reacties men gewoon doorgaat. In het reglement staat heel duidelijk dat je reacties naar een ander respectvol hoort te zijn.

Deel Deze Pagina