gewicht na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door boxertjes, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    ik heb drie weken geleden een miskraam gehad en sindsdien ben ik al vier kilo aangekomen. ik pas niks meer. al mijn broeken zitten strak of te klein. ik ben niet meer gaan eten en het de kilo;s zitten echt op mijn buik en love handles zeg maar.

herkent iemand dit. ik begrijp er niks van.

2. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn broeken zitten ook strakker.. Ik heb ook een buikje gekregen door de MA ookal is het gestopt met groeien bij de 6 weken.. Ben nu inmiddels bijna 11 weken en nog steeds aan het wachten op de MA.. Gewicht is wel hetzelfde gebleven maar dus wel gegroeid :( ..

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik herken het wel, alleen niet die 4 kg dan ;)
    Na mijn 1e miskraam werd mijn buik snel weer hetzelfde, maar na de 2e is het nooit meer goed gekomen. Loop nu ook in een broekmaat groter, terwijl ik echt niet meer ben gaan eten en snoepen.

4. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb nu ook weer een ma, en sinds de zwangerschap 2 a 3 kilo aangekomen, dat was in juni ook het geval maar die ben ik nadien (na curretage) weer vrij snel kwijtgeraakt.
    mn broeken zit idd ook strak in de avond kunnen ze helemaal niet meer dicht en lijk ik wel 20 weken zwanger, terwijl het hartstikke mis is.
    Super vrustrerend, ik herken je verhaal helemaal.

Deel Deze Pagina