Hoi hoi, Ik wil deze maand gaan beginnen met ovulatiestesten. Welke gebruiken jullie? en vanaf welke dag moet ik gaan testen?
Ik gebruik die van sensitest en begin al vrij vroeg omdat ik mijn ei niet wil missen. op cyclusdag 9 of 10 al namelijk.
ik gebruik zwanger en kids. wanneer je moet beginnen ligt aan je cyclus. als je een langere cyclus hebt kan je later beginnen, is die korter begin je eerder. ik heb cyclus van gemiddeld 25 dagen, en ei is vaak tussen dag 10 en 12. ik begin dus op dag 9 omdat ik weet dat mijn ei niet voor dag 9 komt in de bijsluiters staan ook op welke dag je het beste kan beginnen.
Ik gebruikte die van kruitvat eigen merk. Begon ongeveer op dag 11. Gebruikte eerst die van zwanger en kids maar die vond ik minder fijn. Maar wat de 1 fijn vind kan de ander verschrikkelijk vinden
Ik vind de dipsticks van zwanger en kids fijn. Ze werken prima, en zijn niet zo duur. Op het moment dat ik denk de knaller te hebben op de dipsticks, doe ik er een digitale van CB bij. Ik begin meestal rond dag 10/11 (cyclus van 28 dagen)
Zwanger en kids dipsticks en alsk knaller heb doe ik nog een cb digital om er zeker van te zijn. Zou idd op dag 9 of 10 beginnen, heb ik afgelopen maand ook gedaan. Helaas kwam mn piek 16 testjes verder haha, op dag 26! Mocht je voor zwanger en kids gaan, als je vandaag besteld kun je met de code 2015 5 euro korting krijgen succes!
Die van matcare.com ik wist al dat ik er veel nodig zou hebben omdat ik zo'n onregelmatige cyclus had.
Ik gebruik die van action. Werkt goed en is goedkoop ik begin rond 10 en rond 14 vaak mijn positieve ovulatie test.
Ik zag zoveel verschil in prijzen dat ik door de bomen het bos niet meer zag. Is dat een enorm gedoe zo'n test? Ik heb het eerst ruim een half jaar gewoon zonder "hulpmiddelen" geprobeerd met het idee van: sommige worden al zwanger als ze 1x de pil vergeten. Maar daar hoor ik dus niet bij 😔. Dus daarom nu die ovulatie testen ook wil ik de tarwe kiem olie gaan gebruiken.