Knobbeltje...

Discussie in 'De lounge' gestart door Bluesky, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Pfft.... Ik heb een knobbeltje in mijn borst... Eigenlijk al heel lang. Vanaf dat Jitte geboren is, een goeie maand daarna zat het er ineens. Ik heb steeds gedacht dat het een verstopt melkkliertje of iets was (kop-in-het-zand gedrag?) maar nu ben ik al 4 maanden gestopt met de bv en het zit er nog steeds...

Al mijn moed bij elkaar geraapt en toch de huisarts maar gebeld en ik kon om 12.30 terecht. Hij heeft even gevoeld en gekeken, maar hij durft zo niet te zeggen dat er niks aan de hand is.:( Ik moet dus volgende week naar het ziekenhuis voor onderzoek... De assistente van de HA belt nog vanmiddag om door te geven wannneer.... De afspraak zelf gaat minimaal 2uur duren, een echo of mammografie en misschien een punctie...

Getver! Ik wil dit helemaal niet! Nou ja, het moet wel bekeken worden natuurlijk, maar ik wil niet in deze situatie zitten! Ik ben er echt helemaal van van slag en tot overmaat van ramp is mijn man vandaag jarig... Gezellig hoor! :x (even niet aan gedacht toen ik de afspraak maakte)

2. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    heel moeilijk, hoop dat je snel een afspraak hebt. Ik ben pas geleden ook geweest en het was bij mij een kliertje, dus niks aan de hand..

3. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb een knobbeltje nu al 2 jaar (groeit niet) en dat bleek een bindweefselknobbeltje te zijn. Echt heel klein 1 cm. Ik hou hem in de gate voor het geval hij gaat groeien maar tot nu toe is het niet veranderd.
    Meestal is het helemaal niks meid. Sterkte

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ook ik hoop dat er niets aan de hand is.

5. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Bluesky, vervelend nieuws zeg. Maar wel goed om het meteen uit te laten zoeken. Je hoeft niet meteen van het ergste uit te gaan hoor, het kan ook een cyste zijn, mijn zus heeft er meerdere. Zelf ben ik jaarlijks onder controle omdat mijn moeder vroeger borstkanker heeft gehad. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel doen. Hopelijk valt het mee voor je.

Sterkte,

Charlie

6. Ik duim voor je dat er niks aan de hand is!!
    Vervelend die onzekerheid...
    Sterkte.

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Bedankt meiden! Dat had ik even nodig. Ik zit hier helemaal alleen thuis en dan ga ik zitten piekeren... Ga nu maar even een spelletje doen, even afleiding...

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik heb het na de geboorte van mijn eerste ook gehad. Echo in het ziekenhuis en het was een kliertje ofzo...
    Maar altijd laten onderzoeken als je twijfelt!

Heel veel sterkte en laat even weten hoe het afloopt.

Hoop dat je nog van de verjaardag kunt genieten!!

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Kan me voorstellen dat je je enorme zorgen maakt.
    Hopelijk is het niks.

Vooral dat wachten is slopend natuurlijk. Succes!

10. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Ik hoop voor je dat het niks is!

Ik vind het knap van je dat je er mee heen
    bent gegaan, mijn borsten voelen ook niet meer
    aan zoals eerst, ik durf er niet mee heen!

11. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik vind het heel goed van je dat je toch een afspraak hebt gemaakt!!! Mij advies is positief te blijven, en ik snap dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is.
    Ik wil je veel succes wensen met de onderzoeken en duim voor je op een goede afloop!
    Laat je even weten hoe het gegaan is??

Ps. ondanks dit mindere leuke gevoel toch gefelciteerd met de verjaardag van je man!

12. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Wat vreselijk... Ik duim voor je dat het niks ernstig is!

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Vervelend zeg!
    Ik duim ook voor je dat het niks is!
    En idd, ondanks de situatie, gefeliciteerd met de verjaardag van je man!

14. Meis, zeker na een aantal topics van de afgelopen tijd kan ik begrijpen dat je ontzettend zenuwachtig bent! Sterkte! :(

15. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    *zwaait met vingertje*

Hup jij! Moed bij elkaar rapen en bellen! Het heeft bij mij ook echt even geduurd voor ik durfde te bellen, want je hebt echt dat "wat, als" gevoel. Aan de andere kant, zoals mijn man van de week zei: "En wat als het wel iets is en het is te laat?" Uhm... Ja... Daar had ik nog even niet over nagedacht... Of wel, maar snel weer weggestopt. Dus, pak die telefoon en bellen!

Ik moet donderdag om 9.10 in het ziekenhuis zijn. Waarschijnlijk krijg ik een echo, een mammografie en een punctie. Gelijk maar het hele riedeltje, beter het zekere voor het onzekere, aldus de assistente van de huisarts... Ja, idd, maar dat is toch even slikken... Maar goed, we gaan gewoon en we zien wel wat er gaat gebeuren.

Iemand hier ooit zo'n punctie gehad die me kan vertellen hoe dat gaat? En mag je daarna gewoon weer alles? Als ik niet mag tillen ofzo moet ik nl even wat regelen op het werk, aangezien ik vrijdag en zaterdag moet werken.

16. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    O ja, dat zou ik nog vergeten, bedankt allemaal voor de felicitaties! Ook van manlief!

@Shadixxx: ja, idd... Maar aan de andere kant zijn die topics juist wel de reden dat ik gebeld heb. Vooral het topic van de dochter van Randi heeft me over de streep getrokken. Een schrale troost voor de familie misschien, maar nu is er in elk geval 1 iemand wakker geschud... Had alleen gehoopt dat dat iemand anders zou zijn.. ;)

17. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    is voor een vrouw altijd een moeilijk stap je borsten zijn toch je borsten.wel goed dat je nu door gaat en maakt niet uit dat je man dan jarig is , het moet...

xxx vette zoen komt goed

18. Dat dacht ik al ;) Het komt vast goed!

19. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik snap dat je piekert,ik heb ook pas een echo gehad want ik had ook een knobbeltje,maar bij mij was het een cyste.Ik kreeg geen mammografie want dan doen ze niet onder de 30 jaar i.v.m teveel borstweefsel,en een punctie doen ze alleen mocht het er niet goed uitzien.

Sterkte!!

20. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He meis, ik hoop voor je dat het meevalt!
    Ik ken je angst hoor, na de geboorte van Daan had ik ook een knobbeltje. Bleek een verdikte melkklier te zijn.
    Na Sam had (en heb) ik een knobbel onder mn oksel. Ook gecontroleerd, en dat is een cyste. Ik moet m wel in de gaten blijven houden, maar zolang hij niet van vorm verandert is er niets aan de hand. Maar dat neemt niet weg dat je wel ongelovelijk schrikt met dit soort dingen.
    Knap dat je de stap gezet hebt, en ik duim voor je dat het allemaal mee valt!

Liefs Chris

Deel Deze Pagina