Gipsbuik Xenos, aan 1 genoeg en wanneer doen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Pinac, Sep 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinac

Pinac Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,145
    432
    83
    Het lijkt mij leuk om een gipsbuik te maken. Nu zag ik dat ze bij de Xenos van die pakketten hebben. Las ergens anders op internet dat je aan 1 niet genoeg hebt? Wat is jullie ervaring ermee?

En rond welke week hebben jullie dat gedaan?

2. Cupcake7

Cupcake7 Lid

Aug 19, 2015
    21
    0
    1
    Female
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook die van de Xenos gebruikt en wij hadden er echt niet genoeg aan. Er staat dat er ongeveer 3 lagen over elkaar moeten om het echt stevig te maken maar wij kwamen tot 3 kwart van de buik en toen was het gips op... Dus bij mijn borsten is die heel dunnetjes en brokkelde meteen af toen die droog was..

Niet echt geslaagd dus.

Ik was trouwens 30 weken toen ik de gipsbuik maakte :)

3. w03z3l

w03z3l Bekend lid

Sep 1, 2014
    695
    0
    0
    Leuk! Ik heb dat pakket van mijn moeder en zusje gekregen, en we hebben dat samen gedaan toen ik 35 weken zwanger was. Ik had genoeg aan 1 pak, maar ik heb geen mega buik en het is maar net wat je wilt.. Wij hebben m'n borsten en m'n buik gedaan, tot aan mijn zij... Maar je kan ook alleen de buik doen, of rondom, dat is naar eigen smaak natuurlijk.
    Ik vond het in ieder geval een geweldige ervaring en een leuke herinnering om die buik te hebben! :)
    Als de kleine er straks is ga ik met blauwe verf zijn naam erop schilderen en een handafdrukje van hem erop zetten, en onder de borsten komt een blauw lint met een grote strik aan de zijkant :)

Attached Files:

4. w03z3l

w03z3l Bekend lid

Sep 1, 2014
    695
    0
    0
    Wij hebben idd geen 3 lagen gedaan. We hebben eerst alles op maat geknipt van boven naar onder, en daarna één laag van boven naar onder, toen nog een laag en de overige stukken gebruikt om de zwakke plekken extra te verstevigen... Bij mij is ie wel echt goed gelukt en stevig genoeg geworden..

Share This Page