Cursus in Utrecht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mara85, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mara85

Mara85 Actief lid

12 okt 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk erover na om een ZW cursus te gaan doen.

Hebben jullie er een gedaan en heb je er wat aan gehad?

Kunnen jullie iets aanbevelen in Utrecht?

2. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Ik heb aan zwgym gedaan. Ik vond het wel interessant omdat ik nu een beetje weet wat er allemaal gebeurd in je lichaam tijdens de zwangerschap en bevalling.
    Maar ik vond het ook vooral erg gezellig. Het is leuk om met meiden (in mijn geval allemaal een beetje zelfde leeftijd) ervaringen kan uitwisselen en gewoon lekker over de zwangerschap kletsen.
    Wij hadden dan ook een erg leuke vrouw die de gym gaf. Ze was erg enthousiast en bracht dat ook duidelijk over op ons.

Dit is mijn ervaring van de gym, alleen woon ik in Ommen en niet in Utrecht, dus daar weet ik het niet.

Succes met je zwangerschap!!

3. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Ik volg op dit moment de cursus FitZwanger bij Paramedicum, in het Diakonessenhuis (maar ze hebben ook een cursus in Wittevrouwen). Mijn bevalling moet nog komen, dus ik kan je nog niet vertellen of ik er iets aan heb, maar ik vind het wel een erg fijne cursus.

Het is een lekker nuchtere, informatieve cursus. Ik vond andere cursussen vaak erg zweverig overkomen, dus was erg blij dat ik deze cursus gevonden had.

Wat ik ook erg fijn vind, is dat je in het diakonessenhuis gebruik mag maken van het oefenzwembad van de afdeling fysiotherapie. Ik weet niet of ze in Wittevrouwen ook zoiets hebben.

Je kunt meer informatie vinden op hun website: www.paramedicum.nl

Deel Deze Pagina