Heb af en toe behoorlijk last onder in de rug. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook. Wat kan je er aan doen om het war te verlichten? Ml heeft net even gemasseerd, heerlijk en dat helpt ook voor even. Zou een buikband helpen? En zo ja wat voor een? Hebben jullie tips
Klinkt als bekkenpijn! Misschien even naar een fysio of bekkentherapeut om het te laten checken? Zij hebben er ook oefeningen voor om het te verminderen/niet erger te laten worden. Hoe ver ben je?
Ik heb er ook heel veel last van..volgende week bellen voor een afspraak voor fysio. Ik heb bij prenatal een buikband gehaald van anita.Koste 40 euro maar geeft wel ondersteuning bij je rug en buik, vind hem heel fijn.
Ja klinkt als bekkenpijn, of pijn aan si (staartbeentje) ik ga ervoor naar de mensendieck ipv fysio. Die doet wat meer met houding en oefeningen. Heb nogal een belastende baan met veel verkeerde houdingen. (kinderen werken, veel slepen en tillen) Met oefeningen gaat het al stuk beter
Even kijken op Bekkentherapie.nl - Therapie daar kan je zoeken op postcode voor een therapeut bij jou in de buurt. Helpt echt, en je moet nog best even, dus zou er niet te lang mee wachten.