Titel zegt het al! Ik kan een duitse voucher overnemen. Deze zou 40% korting geven. er staat geen code oid op. Wie kent deze voucher en zo ja gelden ze echt? Bedankt!
Is best mogelijk hoor. Hier in de omgeving worden vaak vouchers uitgedeeld bij bijv boodschappen voor Slagharen en ook wel van Duinrell. Dus lijkt het me best mogelijk dat het een echte is hoor. Zou je me anders kunnen vertellen van bijv welke organisatie deze bon is? Wil het wel even voor je checken hoor.
Ik kan dus geen organisatie vinden. het is een efteling coupon. dus met efteling logo erboven en link eronder naar duitse site van efteling..
naar ik weet doet de efteling zeer weinig aan promotie(kortings) acties. en zeker niet met zoveel korting. Ik zou het niet vertrouwen en er zeker niet voor gaan betalen. even met de efteling zelf bellen om het zeker te weten.
Heb even gebeld maar of ik daar nu wijzer van wordt.. Er zijn dus inderdaad bedrijven in Duitsland die hun personeel deze bonnen kunnen geven. Op zo'n bon zou dus ook een firma naam moeten staan. Deze staat op deze bon niet. Verder beweren ze bij de efteling dat je je moet legitimeren maar dat staat niet op de bon. Degene die de bon wilt verkopen zegt dat ze zich niet hebben hoeven legitimeren oid en dat ze zo naar binnen konden met de korting. Pff raar verhaal..
Ik ben even verder gaan speuren en nu kom ik iemand tegen die deze bon ook verkoopt en die zegt dat ze uit de Duitse nieuwsbrief komen van de efteling.. Iemand die deze bon wel kent?
Heb de bon (digitaal) gehad van mijn schoonzus, volgens mij via haar werk (ze werkt in Berlijn). Ik zou het wel een beetje eng vinden bij de kassa...
Efteling geeft dus aan dat de bonnen inderdaad bestaan alleen zeggen ze dat je je moet legitimeren als medewerker van een aangesloten bedrijf. Alleen dat staat dus nergens op die bon dat dat moet.. Kunnen / mogen ze de korting dan wel weigeren vraag ik me af..?? Iemand een idee?