Bal voor je rug....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Richa, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Richa

Richa Actief lid

9 aug 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Wie weet waar ik zo'n bal kan kopen? Mijn fysio heeft hem ook aangeraden, maar hij kost daar 30 euro! Ik las hier een keer dat iemand hem bij de Kruidvat had voor 7 euro, scheelt nogal vind ik.

Het helpt volgens mij echt voor me rugpijn...

Groetjes Richa

2. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    ik heb hem ook van Kruidvat, voor ongeveer 8 euro. Je moet de folder in de gaten houden, eens in de zoveel tijd hebben ze hem wel weer. (misschien ook bij Trekpleister?) Ik weet niet of het tegen rugpijn helpt als je het al hebt, maar het helpt wel je houding verbeteren en spieren sterker maken, omdat je constant je rugspieren gebruikt om in evenwicht te blijven als je erop zit.
    Je kan hem ook tijdens de bevalling gebruiken! Het helpt mee je bekkenbodemspier te ontspannen.

hoop voor je dat ie snel weer in de aanbieding komt.

3. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik heb een bij de intersport gekocht, nog geen tientje.

4. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Ik heb hem bij de Perry gekocht weet niet hoe duur die daar was. Maar geloof me wat ie ook kost het is het echt waard. Mij helpt het gigantisch!

Jooze

5. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Ik had de bal voor € 7,- bij Kruidvat gekocht. Inderdaad foldertjes in de gaten houden. Probeer anders gewoon Perrysport of Intersport. Het is echt een aanrader hoor. Ik zit iedere dag echt uren op mijn bal, is heel fijn voor je rug. Tip: Niet zelf opblazen, maar lekker door je vriend/man laten doen!

Succes!

Groetjes,
    Sonja

6. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik ben zelf fysio, en de ballen vd Kruidvat zijn wel minder sterk dan de echte fysio-gym ballen. Let daar dus goed op! weet niet hoe zwaar je bent, maar sommige mogen niet meer dan 75kg hebben, vandaar. ook zo l*llig als ie ontploft als je erop zit!

heb er zelf 1 online besteld, bij fysio-firma, lang geleden dus weet niet meer welke. ik betaalde toen (4 jaar terug) 20 euro incl. pompje.

bij sportzaken hebben ze ze vaak wel. informeer dus alleen naar de sterkte, en neem een formaat dat bij je lengte past!

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Is dat een soort skippybal?
    Hoe en wanneer gebruik je die dan?

Deel Deze Pagina