Wanneer gaat dit nu eens over?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jucade, Sep 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb vanaf dag 1 dat ik zwanger was, last van mijn borsten. Word t nu niet eens tijd dat dit minder word? Of blijft dit de hele zwangerschap zo? Mn vriend vind t ook niet leuk :oops: hihi..

2. natascha25

natascha25 Bekend lid

Nov 1, 2005
    732
    0
    0
    ik heb er niet heel mijn zwangerschap last van gehad hoor. Heb de eerste weken wel opgezette borste gehad maar die zijn afgenomen. Het zijn de hormonen die op hol geslagen zijn en je borsten krijgen nu een functie waar ze zich op voor bereiden.

Maar als je vriend dit neit leuk vind moet je m verassen als je verder ben hahah!!! Als ie dan een beetje bezig is en er ineens melk uitkomt schrikt ie zich lam haah althans die van mij wel hahah

Draag een goede BH of een lekker strak truitje dat hielp bij mij wel. Hoe minder ze bewegen ......

succes meid

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Bij mij ging het ook vanzelf over. Ik had niet eens door dat ze niet meer zeer deden. Ik kan je dan ook niet vertellen hoe ver ik was toen de pijn verdween.

4. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    bijmij met periodes kheb nu weer heel erg last van ze..

5. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik moet zeggen dat ik sinds een week of 4 helemaal geen last meer heb van mn borsten! Ze zijn ook niet meer zo eh.. opgezwollen (zocht even het juiste woord..) als voorheen.

Maar het verschilt toch echt per vrouw hoor! Het blijven kwaaltjes, je kunt er zo weinig tegen doen.

6. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    ik heb tot de 12de week last gehad van gezwollen en pijnlijke borsten, en nu sinds een week is die pijn weer terug, steeds steken maar niet gezwollen.
    is bij iedereen anders, neemt niet weg dat het wel vervelend is!

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    hmmmmmmmmmmmmmmm heb nog steeds wel last van mijn borsten al is het langnietmeer zo erg gelukkig

8. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    ik heb het ook nog steeds, vanaf dag 1! Volgens mij is dit weer bij iedereen verschillend.
    liefs fredje

Share This Page