Wat vraag jij voor je verjaardag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amare, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amare

Amare Niet meer actief

Volgende week is het weer zover, ik mag er weer een jaartje bijschrijven!!
    Heel leuk uiteraard, maar mijn man weet absoluut niet wat hij me moet geven en ik weet niet wat ik moet vragen.

Dus, nu wil ik graag weten:

Wat vragen jullie voor je verjaardag?

Andere ideeën zijn uiteraard ook welkom:)

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Tjah, ik zeg heel saai altijd dat ik blij ben met geld. :p

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Ik ben 9 november jarig en vraag aan mijn vriend een make-up koffer. Nu slingert alles door huis en in mijn tas:p aan de rest vraag ik geld zodat ik nieuwe kleding kan kopen.:D

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik tegenwoordig altijd van alles, maar op het moment dat ik jarig was, wist ik het nooit, tegenwoordig maak ik een lijst, wanneer ik iets leuks heb gezien, of een boek wat ik wil hebben, dat schrijf ik dus op en wanneer ik jarig ben, kan ik een gericht cadeau vragen

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik ben volgende week ook jarig en iedereen vraagt wat ik wil, maar ik heb ook geen flauw idee :)

Ik vroeg altijd een cadeaukaart van Douglas of van een kledingzaak..

6. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik vraag meestal ook geld..
    Begin ook al in september ofzo met dingen opschrijven voor sinterklaas/kerst. Ook altijd iets waar ik niks weet te vragen! Dit jaar heb ik bedacht dat ik nieuwe kussens wil voor op de bank.. Vond het wel een leuk cadeau :p

7. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb in Italie een hele mooie ketting "gekregen" van mijn vriend. We liepen er tegen aan, en ik zei die wil ik hebben.
    En zo geschiedde :D

8. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik wil nieuwe bad handdoeken
    Een matten set voor mijn nieuwe autootje
    Mini cupcake bakblik
    Strijkijzer
    Een gouden armband

9. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Ik heb een ketting gekregen voor mijn verjaardag van mamakado.nl
    een rond hangertje met de naam van mijn zoon en daar bovenop hangt een bedelte van een hartje met 2 voetjes erin en dan heb ik van swarovski een klein geboortesteentje eraan hangen van de maand waarin mijn zoon geboren is :)

Je hebt er ontzettend veel keus in sieraden op die website, echt een aanrader. Ook hele mooie armbanden. En je hebt verschillende prijsklasses :)

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dit jaar babyspullen of zoals altijd geld. (Tenminste, ik vraag er niet specifiek om, maar krijg het in de meeste gevallen ;) Ik zeg altijd een kaart en een kus :p)

11. Amare

Amare Niet meer actief

Ik had aangegeven nieuwe theedoeken en een nieuw dekbed nodig te hebben, maar dat vindt hij geen kado.

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Geen idee wat, ben a.s dinsdag jarig, ik kan ook niks bedenken

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahaha

14. rums

rums Niet meer actief

Ik ben volgende week ook jarig en krijg van mijn man een braadpan van le creuset.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ben altijd blij met een bon voor knutselmateriaal, handtas. Dit jaar heb ik een paar adidasschoenen gekregen. Ook heel leuk, mocht ze zelf uitkiezen ;)

16. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik heb altijd een enorme lijst... ghehe

17. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik vraag al 5 jaar om een Hermès sjaal haha!
    Heb hem nog steeds niet....

18. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb meestal ook wel een aantal dingen die ik weet.
    Meestal komen die spontaan door het jaar.
    Zoals nieuwe slaapkleren voor in de winter staat er al op voor de volgende keer.
    Een gelaatsverzorging of sauna vind ik ook altijd wel leuk...

19. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Ik was gister jarig, van het weekend gevierd. Hij vroeg al weken wat ik nou wilde hebben.. Zaterdagochtend gingen we boodschappen doen en even winkelen toen ik hele gave laarzen zag heeft hij deze voor me gekocht. Vind het ieder jaar weer even moeilijk, ik heb alles al wat me hartje begeerd.

20. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Mijn man en ik zijn van de dagjes weg. Hij verraste me afgelopen augustus met een dagje amsterdam waarin hij vanalles had geregeld. Erg leuk.

Ik heb hem deze maand een nieuw horloge gegeven omdat hij dat heel graag wilde. Anders had ik ook een dagje weg georganiseerd. Elkaar mooie herinneringen geven vind ik toch wel het mooiste cadeau.

Van de rest vraag ik niets, iedereen komt zelf met iets. De een vind het fijn om iets tastbaars te geven en de ander maakt het zich makkelijk met een envalopje met geld erin of een cadeaukaart van een bepaalde winkel waar ik graag kom. Ik vraag nooit om cadeau's, vind dat ook niet netjes dus zeg altijd dat ik het niet weet of dat ik hun gezelschap ook heel fijn vind en verder niets hoef. Vind het dan ook totaal geen probleem als ze zonder cadeau komen.

Deel Deze Pagina