Hallo, Van de week komen er 2 vriendinnen gezellig koffie / thee leuten bij mij. Nu vind ik het wel leuk om ze te verassen met iets lekkers bij de koffie. Weet iemand nog wat orgineels? High tea is al een gedaan ( is ook wat voor overdag) Wil trouwens dan ook vertellen dat ik zwanger ben. Ben benieuwd.
cupcakes of koekjes met de helft roze en de helft blauwe muisjes/fondant. Eerlijk gezegd denk ik als je je nieuws vertelt dat het ze niet uitmaakt, al gaf je een droog kaakje Tenminste zo zou dat hier gaan.
Een klein taartje. Je hebt wel van die kleine springvormen bij Blokker! Of een aantal bonbons en petit-fourtjes op een houder of een leuke schaal? En dan bestrooi je bijvoorbeeld van die chocolade cupjes (even in de mag, dan smelt het) met muisjes voor het vertellen dat je zwanger bent?
cupcakes maken. Beslag over twee kommen verdelen. Bij de ene kom roze kleurstof en de andere blauwe door het beslag. Ik zou dan als t even kan wat donkerdere kleur cupcakepapiertjes halen. Dan verraadt de buitenkant nog niets. Vervolgens toef botercreme op de afgekoelde cakejes spuiten (neutraal qua kleur houden). Probeer t zo te regelen dat je zelf de cakejes al uitdeelt en geef de een een blauwe en de andere een roze. En dan maar afwachten of ze het door hebben!
Die is leuk zeg, iMama. Geen idee of het ooit nog eens van pas komt (voorlopig even niet, hoop ik in mijn geval ) maar ik ga hem zeker onthouden.
Of gewoon beschuit met muisjes? Had ik gedaan bij zwager en zijn vriendin. Had ze wel ingepakt "heb wat mee genomen voor bij de koffie" Ze pakte het half niet uit trouwens, had gelijk door en kwam op me af gerend
Die van die cakjes is wel een ontzettend leuk idee zeg! Heb de kleurstoffen in huis, dus dat scheelt. Bedankt voor de tip!
Wij hebben een echte vreetfamilie, als de postieve test er is halen we simpele moorkoppen bij de bakker. Aan de onderkant open snijden en dan beetje slagroom eruit lepelen en een speentje erin doen. Weer terugzetten op het papiertje en niemand die wat ziet....Kan nu al niet wachten op de reacties!!!
Graag gedaan! En natuurlijk wil ik wel even horen hoe ze reageerden he! Veel plezier met het bakken en 'vertellen'
Waar haal je kleurstof om je cake een andere kleur te maken? Vind ik ook een heel leuk idee voor m"n zoontje zn 1e verjaardag!
Op YouTube staan ook leuke receptjes voor rainbow cake, voor de mensen die eens met kleurstof aan de gang willen...