Lekker ruikende snoetenpoetsers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sneeuwwitje, 2 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwwitje

Sneeuwwitje Actief lid

12 aug 2008
    308
    0
    0
    Hoi allemaal,

Weet iemand misschien een merk snoetenpoetsers die niet zo sterk ruiken?
    Ik heb die van de Hema, Zwitsal, AH en Bumblies al geprobeerd, maar ze hebben allemaal zo'n erg aanwezige geur.
    Liever heb ik gewoon een wat neutrale geur of zoals die van de billendoekjes.

Misschien dat jullie een lekker ruikend merk weten?

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Die van de aldi? Volgens mij zijn die wel lekker ruikend.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ken geen snoetenpoetsers die geen sterke geur hebben, die van de Aldi hebben ook zo'n sterke geur vind ik, maar die ruiken tenminste wel nog een beetje lekker. Maar erg chemisch.

Ik heb wel een andere tip: pak gewoon een badstoffen spuugdoekje (wij hebben die van Ikea van ong. 25 bij 25 cm), maak die nat en maak daar de handjes/gezichtje mee schoon. Werkt veel beter en ruikt hooguit een beetje naar je eigen wasmiddel! En is ook een stuk goedkoper...

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik gebruik eigenlijk altijd de sensitive doekjes van Pampers om haar gezichtje en handje even schoon te maken, geurloos en dus sensitive.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja die sensitive doekjes gebruik ik ook het liefst.
    Mijn dochter prefereert zwitsal girls doekjes, maar die vind ik achterlijk duur. Ik gebruik de natte spuuglap ook wel, maar dat vind ze echt niet prettig.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva vindt het sowieso niet leuk als ik haar handen en gezicht schoonmaak; geen verschil tussen snoetenpoetsen en spuugdoek hier. Is ook weinig verschil tussen toch eigenlijk?

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier heb ik juist een kind wat tijdens het 'snoetepoetsen' met alle mogelijkheid aan het doekje probeert te likken :)

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nou het verschil is wel dat ze zo'n zwitsal girl doekje lekker vindt ruiken, dus die wordt nog getolereerd. De gewone doekjes zijn toch wel het ergst.
    Tegenwoordig laat ik haar ook wel zelf poetsen, kan alleen als ze netjes gegeten heeft, maar dat scheelt een hoop strijd!

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva vindt die doekjes ook wel lekker ruiken, maar o wee als ik wil gaan poetsen. Maakt niet uit waarmee ik poets, ze vindt het gewoon niet leuk, hoe lekker zo'n doekje ook ruikt ;). Ze wil ze inderdaad graag in haar mond doen, ook de spuugdoek trouwens. Als ze het zelf mag doen gaat ze meestal de tafel poetsen in plaats van haar gezicht :)
    Als ik haar poepluier verschoon krijgt ze trouwens altijd een billendoekje die ze in haar mond doet en dan zegt ze 'bah'. Omdat ik een keer geproefd heb (omdat zij het altijd in haar mond doet en het lekker lijkt te vinden :() en toen 'bah' zei ;).

10. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ik gebruik ze op moment van de action.
    Vind ze wel lekker ruiken,niet erg sterk maar das mijn mening natuurlijk.
    Die van de etos ruiken ook heel erg sterk, 1tje naar appels.

11. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hahaha ik ben dus niet de enige met een doekjes likkend kind :D

Anders gewoon hydrofiel washandjes en die iets nat maken?
    Ik heb wel de c1000 bibaboerderij snoeten poest doekjes *sjemig wat een woorden* emn die ruiken wel oke vind ik,en niet te sterk.

12. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Ik heb ze van de lidl. Ruiken erg lekker vind ik. Had hiervoor van de aldi, maar daar werd ik gewoon misselijk van! bleh wat vies.

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Ik heb ze van de Etos, ruiken wel lekker, meloen en appel geur.
    Femke vindt ze ook wel lekker volgens mij ;) Maar het snoeten poetsen vindt ze écht niet leuk.

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik gebruik gewoon de etos luierdoekjes voor handen en gezicht. Ik heb sterk het idee dat er dezelfde spullen zitten in luierdoekjes en in snoetepoetsers. Sterker nog: De snoetendingen lijken me veel chemischer, ik heb ook bijna alles al geprobeerd en die van de ah verkleuren hier ook steeds. Uiteraard (maar dat deed ik met snoetgevallen ook) zorg ik dat ik om het mondje heen ga en er niet in.

15. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    ik heb ook c1000 bibaboederij snoetendoekjes
    deze vind ik ook heerlijk ruiken
    ik gebruik veder action kontdoekjes je hebt er dan 90doekjes in 1 pak voor 99 cent
    en ik vind ze lekker ruiken en net zo goed!

16. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Bij etos hebben ze snoetenpoetsers met appel en meloen-geur

17. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Ik heb ze altijd van het kruidvat. Geen idee hoe ik de geur moet omschrijven, maar ze ruiken erg lekker (niet té).

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Die van de Etos ruiken ook sterk, maar idd wel lekker!

Alyna vindt het ook helemaal niks, als ik er een 'liedje' bij zing gaat het wel.(wassen, wassen, wassen,...:))

19. Ja, hier hetzelfde. Mijn moeder (die 1 dag in de week oppast) kan ook niet tegen sterke geuren, en ik vind het ook maar niks. Had al die van de Action, van de Kruidvat, en nog wat andere geprobeerd, maar die roken veel te sterk. Dus nu ook de billendoekjes van Pampers Sensitive voor de handen en de snoet, lekker reukloos :)

20. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    ik gebruik de doekjes van de action (geen idee of die winkel in heel nederland is) die ruikt een beetje zoetig..... ik moet altijd denken aan de ouderwetse kauwgomballen als ik dat ruik

Deel Deze Pagina