cursus videobewerking

Discussie in 'De lounge' gestart door Lynx, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hallo allemaal,

Weet iemand een goede cursus voor videobewerking. Ik zoek er een om voor mijn werk filmpjes te bewerken voor de website.

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Heeft niemand ooit een cursus videobewerking gevolgd?
    Misschien zijn er dan mensen die weten welk programma makkelijk/ fijn werkt om een mooi filmpje te maken?

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay! Ik werk zelf op mn imac met t programma van apple zelf dag bevalt erg goed en is makkelijk door te krijgen maar ja weet niet of je en imac hebt :)

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hmm nee, ik heb helaas geen IMac. Stond dat programma er standaard op?

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb Pinnacle Studio, alleen nog nooit er echt mee gewerkt omdat de tijd me ontbreekt.
    Is wel vrij prijzig, rond de 90 euro volgens mij.

6. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nooit een cursus gevolgd, maar ik edit al zo'n beetje 4 jaar en weet er dus veel van (zelf aangeleerd) dus als je wilt kan ik je wel (gratis) helpen :D Ik zet er even gratis bij omdat een echte cursus meestal geld kost (bij een bedrijf ofzo)

En als het helpt: heb een opleiding video editing gevolgd :) Maar toen had ik dus al 2-3 jaar ervaring en de docenten zeiden dat ik op een hoger level zat dan hun.

7. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    @Kaala, bedankt voor je aanbod. We hebben op het werk nog geen programma, maar als je tips hebt voor een bepaald programma, ruime mogelijkheden, makkelijk om mee te beginnen dan hoor ik dat graag.

De filmpjes die ik wil bewerken zijn vooral filmpjes van de verschillende activiteiten die we doen, zoals gastlessen, open dagen, bedrijfscursussen enz.
    Het moet jongeren aanspreken, maar ook zakelijk genoeg zijn voor bedrijven.

Deel Deze Pagina