o o wat een gedoe weer haha

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wendy22, 17 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy22

wendy22 Lid

5 jan 2007
    75
    0
    0
    nagelstyliste
    almelo
    hey dames,

mijn week begon weer goed..
    gisteren was is 's ochtends met mijn schoonmoeder naar de stad geweest en was er helemaal niks aan de hand,en ik kom thuis ff snel naar de wc en jahoor bloed! wist echt ff niet hoe ik het had ,schrok enorm :confused: ik dacht nee hoor dit zal toch niet he ... dus ik gelijk de verloskundige bellen..die was vlakbij dus kwam ff langs, wat ik trouwens echt super van dr vond..ik ben ongeveer 12 weken dus ze zei dat ze wel ff naar het hartje kon luisteren maar dat ik niet teleurgesteld moest zijn als ik het nog niet kon oren..maar gelukkig..gelijk hoorde we het,ik ben nog nooit zo opgelucht geweest hahaahha wat een gedoe.nu heb ik dus een angelsound aangeschaft voor als ik weer zo'n onzeker bui heb :oops: ;) maar nu komt dus de vraag: kan het zijn dat et hartje best langzaam klopt en is dat erg? het lijkt wel alsof ie nog langzamer gaat dan me eigen hart of kan het zijn dat je alleen je eigen hart hoort ? ik dacht van niet omdat het kindje nu nog heel laag zit mjaa vraag et toch maar even hahah thanx voor het lezen van dit ellenlange verhaal ;) :rolleyes:

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    T hartje mag niet langzamer gaan dan die van jou. Maar denk zelf dat t je eigen hart is wat je hoorde. Je moet echt heel laag gaan zitten om t hartje te horen. T varieert van 120 tot ong 170 slagen pm (van je kleintje) en van jou ong 80 pm. Succes!

3. wendy22

wendy22 Lid

5 jan 2007
    75
    0
    0
    nagelstyliste
    almelo
    ow oke dus et kan wel je eigen hartslag zijn? ja ik zit al wel heel laag ..net boven mijn onderbroek maar ik zal et nog eens proberen hah thanx

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bij 12 weken komt je baarmoeder net boven je schaambeen uit, dus je moet vrij laag gaan zitten, dus onder je onderbroek zeg maar. En hij/zij kan nog lekker ver weg zwemmen dus het zal soms best even zoeken zijn.

5. wendy22

wendy22 Lid

5 jan 2007
    75
    0
    0
    nagelstyliste
    almelo
    jeuuj heb die uk net ff gehoord..kwam door mijn eigen hartslag heen zetten duurde even..maar wel echt super! ;)

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
  7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Toppie, geniet er van!

8. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik zou helemaal gek worden van zon ding om het hartje zelf te luisteren.
    Wat nou als je het een keer niet kan vinden?

9. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    gelukkig heb ik nog geen ene dag gehad dat ik hem/haar nie horen.
    maar ja het ligt ook niet stil dat hoor je er ook goed doorheen.

dit is de harttoon van mijn kleintje niet hard zetten hoor, want het is met gesuis en op het einde gaat ie alle kanten op en klinkt als een harde bass. hihi
    http://h1.ripway.com/peeetje/harttoonbibia.WAV

10. wendy22

wendy22 Lid

5 jan 2007
    75
    0
    0
    nagelstyliste
    almelo
    tis ook niet zo dat ik het elke dag hoef te horen..maar tis toch wel grappig dat je het zelf thuis ook kan horen,en als ik et n keer niet hoor is hij/zij vast druk aan het zwemmen haha :)

11. imke

imke Actief lid

26 sep 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    Kijk wel uit met die angelsound. Ik heb hem met 20 weken gekocht, ook voor onzekere buien!Maar ik hoorde niets, en dagen erna ook niets. Hij deed het wel want hoorde wel mijn eigen hart. Je kunt er dus ook juist héél onzeker door worden. Ik ging met spoed naar het ziekenhuis, bleek alles ok!Heb het ding maar snel verkocht via internet.

12. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Dat bedoel ik dus.

13. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    En daarom heb ik een doptone ipv een angelsound. Ik kan 'm eigenlijk altijd vinden, al heb ik geen geluidje meer nodig want ik voel 'm gelukkig!

14. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
  15. wendy22

wendy22 Lid

5 jan 2007
    75
    0
    0
    nagelstyliste
    almelo
    nou ik kom toch even terug op mijn positieve reactie ..
    vandaag wou ik nog een keer luisteren en hijv deed et nie eens meer :( alleen een klein ruisje en toen was het afgelopen en hield ie er gewoon mee op.
    dus toch maar even een echte doptone gehuurd hahahah

Deel Deze Pagina