Pigmentvlekken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sopann, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hai dames,

Ik weet dat je niet teveel in de zon moet zitten met de zwangerschap en dat je je goed moet insmeren.
    Nou heb ik altijd al last gehad van pigmentvlekken op mijn voorhoofd. Daar stoor ik me overigens niet aan. Ook krijg ik af en toe vlekken tussen mondhoek en kin. Dit was allemaal voor de zwangerschap en is nu eigenlijk zelfs wat minder.

Voor mijn werk ben ik tijdens dagdiensten veel buiten. Ik loop dan op slippers. En nou komt het: kan je ook pigmentvlekken op je voeten krijgen? Vooral mijn tenen hebben echt een vreemde kleur bruin. Net alsof ze heel stoffig zijn, en ik was ze echt elke dag ;) Ik vind het er echt gek uitzien. Herkent iemand dit?

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    nope.. niet herkenbaar... loop ook hele dagen op slippers... maar meer omdat ik dikke pootjes heb... hahah...

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Mijn voeten kleuren en verbranden nu ook sneller, wel gewoon mooi gelukkig. Maargoed, ik heb nu hyper pigmentatie op mijn armen.
    Helemaal vol zit het met ini mini vlekjes. Het stoort me niet echt maar ik hou er wel rekening mee dat ik dus extra op moet passen met mijn gezicht.

Deel Deze Pagina