Ja hoor heb ik weer. Éven naar de supermarkt om de hoek, en ik ben iemand die altijd netjes haar fiets op slot zet... Maar nu moest ik alleen een pakje sigaretten hebben bij de infobalie... 2 seconden in en uit...en ja hoor, fiets weg! Het is ook nog eens mijn moeders fiets...dat word dus dokken Sorry moest 't even kwijt!
ioh balenn......... ik herken het hoor, maar mijn fiets was gejat terwijl die op slot stond.... Hopelijk is je mama schappelijk en hoef je niet het gehele bedrag terug te dokken.....
Nee gelukkig niet Was namelijk een hele dure Giant. Maar ze wil er een andere fiets voor terug, en ze heeft een tweedehandse gezien voor 150 euro...is nog wel te doen
Ow wat balen he! Mijn fiets is ook eens in een min gejat. Ik had hem voor de deur op slot gezet en rende snel naar boven om me portemonai te pakken, toen ik terug kwam was hi jweg. Ik vond hem een paar dagen later terug in de gemeenschappelijke hal van de kelder zonder wielen, zadel en stuur dus iemand had de bruibare delen er lekker afgejat!
Ja, vreselijk balen is dat! Mijn fiets is en keer voor mijn huis gejat terwijl ik het zag, ik ben op mijn sokken erachteraan gerend! Ik kon ze helaas niet te pakken meer krijgen, dus heb ik de achtervolging met de auto verder gedaan. Uiteindelijk heeft de politie ze in de boeien geslagen en had ik mijn fiets terug Ik vind ook eigenlijk dat we dat met z'n allen veel te normaal zijn gaan vinden. Men zegt dingen als: had je maar een beter slot erom moeten doen, had je je fiets maar moeten verzekeren, je weet toch dat je je fiets niet buiten kunt laten staan, etc. etc. Daar kan ik me echt boos om maken, dat is toch de omgekeerde wereld
Hoi,mijn fiets is zondagmorgen rondf 11 uur gejat.grrrrrrr Op ons eigen pad voor het raam, op slot! Echt hondsbrutaal! ook zaten er 23 kinderzitjes op. Heb inmiddels wel een nieuwe,maar ik weet hoe je je voelt!
23 kinderzitjes? Dan heb je een hoop plannen voor de toekomst nee, ik weet hoe het is, heb al meerdere malen gehad dat mijn fiets gejat werd...
Balen is dat! Mij fiets is vorig jaar gejat bij ons uit de openbare kelderruimte. Hij stond niet op slot. 2 weken later vond ik hem weer terug op het station, er kwam toen net een meisje aan die er op weg wou. Ik heb vriendelijk gevraagd of ik mijn fiets terug mocht en ze gaf me zo het sleuteltje terug. Ze zei dat ze em van haar broer had gekregen die hem weer van een vriend had.....ze wist dus wel dat ie gejat was.
Hoe groot is jou fiets? Thunderangel: Balen hoor. Heb het zelf ook al eens meegemaakt. Ik ken het gevoel
! Balen hoor, je word er toch niet goed van, mijn fiets was ook eens gejat, was even een kwartiertje in de supermarkt en foetsie, terwijl hij ook op slot stond. Oh ja, dat was al de tweede die gejat was.
Mijn fiets is al zo vaak gejat :S Bij de bieb voor de deur op klaarlichte dag, was een half uurtje binnen, iemand uit de flat tegenover zag iemand er mee over zijn schouder aan de haal gaan... Hartstikke druk punt... Een keer bij de mac terwijl ik aan het werk was... Keer op het station, waar camera's en al hangen.. ook gewoon overdag... Op de laatste keer na, was mijn fiets iedere keer verzekerd... en dus nooit ouder dan 3 jaar... Heb 1 keer gehad, had ik net 3 maand een nieuwe omdat me andere gejat was... Pfff en iedere keer maar nieuwe verzekering dokken..
Die van mijn zoon is vorige maand gejat bij de bushalte. Snap alleen niet waarom, zo mooi zag die er helemaal niet uit en bovendien is t de grootste fiets die te koop is dus veel mensen kunnen er niet eens op fietsen, moet je echt wel tegen de 2 mtr lopen. Ben nu aan t zoeken naar n andere, zo goedkoop mogelijk, hij fietst alleen naar t bushokje en hoeft er absoluut niet mooi uit te zien, wordt toch alleen maar gejat, alleen die hele grote kom je niet overal tegen.