en ging dit goed? Duurt het lang voor de bestelling binnen is? ben erg benieuwd naar de ervaringen van jullie. ik ben niet zo van het internet bestellen maar ik kom er voorlopig nog niet en heb wat spullen alvast nodig. Dus ik denk ik vraag even of het een beetje werkt via de ikea bestellen
Ik heb 1x een aantal grote stukken die ik toch zou moeten laten bezorgen via internet besteld. Dit liep prima, alles netjes op tijd geleverd. Maar let idd even op de verzendkosten.
7 euro daar kan ik er niet eens voor heen rijden! dus dat valt mee. Wil er niet lang op moeten wachten of dat het in gedeelten komt zeg maar
Wij hebben een paar meubels besteld. Let alleen wel op dat als je ze laat bezorgen, dat ze de meubels voor je deur plaatsen en dan weggaan. Ze brengen ze niet naar binnen, ze lopen geen trappen. Wij moesten dus 5 etages omhoog met zware planken en onderdelen. Zie het als een work-out!
Heb een tijd terug een bed besteld in de winkel en die laten bezorgen moest wel extra betalen voor elke etage dat ze omhoog moesten maar alles werd wel boven gebracht. Weet niet of dat ook kan als je via internet besteld.
Ja hier al 2 keer besteld. En netjes op tijd. Verzendkosten waren hier niet zo heel veel. Dus voor mij de moeite waard
Inderdaad, als je extra betaald dan brengen ze het soms wel naar boven. Hier in Parijs bieden ze die service niet aan. Maar ik denk in Nederland wel met uitzondering van Amsterdam denk ik. Maar ze leverden netjes en op tijd.
Hier een kinderkeukentje besteld voor sinterklaas. Verzendkosten, ik meen, 7,-. Ik ging alleen van alles mis met de bezorging. Dit was vooral aan de betreffende postbode te wijten. Hele dag thuisblijven en vervolgens op internet middels track en trace lezen dat ik niet thuis was. En dat tot 2x toe.. woest was ik! Maar goed, uiteindelijk goed gekomen.. op 5 december zelf.. pfff
Eén keer was de berzorging prima, de andere keer was het vreselijk slecht: kwam niet, te laat, ineens een mail dat het nog een week later werd doordat iets niet op voorraad was..... met door hun een dag genoemd waarop ik moest werken, zo onhandig. Bij mijn zusje precies zo. Ze had ruim op tijd iets besteld zodat ze het in de kerstvakantie in elkaar konden zetten. Twee weken later plotseling een mailtje dat het pas na nieuwjaar werd. Ze zou gebeld worden door de koerier, maar dat gebeurde niet. Tot hij plotseling een week later onverwachts even na 07:00 uur voor de deur stond met alle zware dozen (zij is zwanger en haar man was toen al gaan werken... handig!). Geen communicatie dus. En sowieso, je moet vanaf het moment van bestellen een dag of 10 (!!) wachten voordat je je spullen hebt - dat werd bij mij plots meer dan 3 weken. Dat vind ik slechte service. Ik bestel heel vaak online spullen en dan heb ik het toch echt binnen uiterlijk 2 dagen wel in huis (wehkamp, v&d, hema, zalando, etc) dus nee: ik bestel niets meer online bij Ikea totdat de bezorgtijden verbeteren.
Ik heb toevallig van het weekend gekeken op hun site. Ik keek voor een grote wissellijst (100x70 cm) en wilde eens zien wat de verzendkosten waren. 7,99 euro, dus dat viel mee. Toen viel mijn oog op een mooi (klein!!!!) kastje, toen ik die toevoegde aan mijn winkelmandje, waren de verzendkosten meteen 45 euro!!!! Totaalprijs van de wissellijst en het kastje was 99 euro, dan ga ik echt geen 45 euro aan verzendkosten betalen!
heb er wel eens naar gekeken maar vond de verzendkosten absurd hoog -voor wat wij wilden bestellen- .
Idd die verzendkosten vind ik ook belachelijk hoog! Gelukkig is Ikea hier echt een dagje uit dus geen straf Maar zou wel mooi zijn als de verzendkosten lager worden.
Hier geen problemen mee gehad ... Drie hoog (franse etages dus eigenlijk vier hoog) zonder lift en geen gezeur of gezaagd netjes op de kamer gezet waar het thuis hoorde!
Nou ik moet er toch maar heen. Bezorg datum 25 februari. Jeetje wat duurt dat lang heb het eerder nodig. Ach ja dan maar ever tijd vrij maken haha