Omdat ik de laatste tijd wat minder weerstand heb en erg moe ben ben ik op zoek naar een goede vitamine pil. Wie gebruikt die ook en kan me een bepaald merk aanraden?
Aan je onderschrift te zien wil je zwanger worden?! Dan moet je toch foliumzuur slikken, zou ik voor VSM puur mama gaan. Een hele complete vitaminepil die je door kunt slikken wanneer je in verwachting raakt
supradyn forte... bruis tablet is het ook voor vermoeidheid.. kvind alleen die klere dingen wel duur... 8 euro ofzo
Ik slik Dagravit Mama & Baby: is een multivitaminepil met foliumzuur wat je kunt slikken als je zwanger wilt worden en zwanger bent en zelfs na die tijd.
We willen nog niet zwanger worden.Ik ben nu na 3 jaar weer aan het kijken hoe mijn cyclus is en willen halverwege 2009 voor een kindje gaan! Ik ga zo vitamine c bruistabletten halen en davitamon forte.
die bruistabl werken echt heel goed vind ze nog lekker ook (weet nog toen ik zwanger was de smaak helemaal geweldig vond
Ik heb de "prena fem" van eh... euh... nou dat moet ik ff bekijken... maar die is perfect vóór de zwangerschap (met foliumzuur), tijdens de zwangerschap en erna met de borstvoeding. Is een wit potje met blauwe deksel.