Vandaag is mijn konijn Guus overleden, hij kreeg vanochtend een epileptische aanval en bleek een hersentumor te hebben. Vanmiddag is hij bij de dierenarts ingeslapen
Ik weet hoe je je voelt. Mijn lieve konijntje ging helaas een jaar geleden ook dood. Ik heb echt heel veel gehuild. Je hecht je ook echt zo aan die beestjes, Heel veel sterkte,
ik leef met je mee, ik heb ook een konijntje thuis en moet er niet aan denken hem te moeten missen. heel veel sterkte meid! liefs bianca
Oohhhh wat zielig... Mijn konijn is afgelopen zomer gestorven. Heb ik ook echt verdriet van gehad. Sterkte!
Hoe oud is Guus geworden?...nooit leuk om een huisdier te verliezen maar hij heeft het vast erg goed bij je gehad en dat is ook wat waard toch..
Ik heb Guus als babykonijntje gekocht en hij is 7 jaar oud geworden, volgens mij best oud voor een konijn.
Sterkte joh, als je een mooie foto hebt zou je die een bijzonder plaatsje kunnen geven. Dieren zijn een deel van je familie, absoluut.
7 jaar is volgens mij behoorlijk oud voor een konijntje hoor.....maar het blijft natuurlijk sneu... Je voelt je vast snel beter x
7 jaar is inderdaad oud. heel veel sterkte mijn konijn is in januari overleden toen ik net een dag wist dat ik zwanger was. maar ze was ook al stokoud. ze was 11 jaar. nu heb ik er nog twee kleintje en krummel. maar kleintje is nu ook bijna 11 en ziek. zal haar binnenkort ook moeten missen. liefs mamsie