Zijn er hier ook mensen die een cursus volgen mbt de zwangerschap? Mijn man en ik volgen bijvoorbeeld de cursus "Samen bevallen" en dat vinden we allebei echt super! Zo kan hij eens ervaringen uitwisselen met andere partners en krijgt hij ook een boel nuttige informatie. Ik wist niet wat ik ervan moest verwachten maar het is echt onwijs gezellig. Omdat wij een nogal onverwachts in deze zwangerschap zijn gerold is het voor ons echt heel nuttig, we liepen echt wat achter zeg maar.
wij doen dezelfde "cursus" Wij hebben voor dit gekozen omdat de vader dan niet aan de zijlijn staat bij de bevalling. En mijn partner vind de theorie die je er ook krijgt erg prettig. Mannen willen blijkbaar graag het hoe en waarom van alles weten en dan is dit de goede plek.
Mijn man en ik doen deze cursus ook. Vind het tot nu toe heel leuk en gezellig. En vooral leerzaam. Vooral mn man leert veel nieuwe dingen omdat hij eigenlijk nog niks over zwangerschap en bevallen heeft gelezen. Maar ik heb ook veel nieuwe dingen geleerd ondertussen. Vooral de ademhalingstechnieken zijn superhandig. Heb vannacht nog de langzame buikpomp kunnen gebruiken bij een onwijze kramp in mn buik..