Laatst hoorde ik dat het kan zijn dat je nagels door de zwangerschap 'veranderen'. Daardoor blijven de acryl / gel nagels niet meer zo mooi zitten... Wie heeft hier ervaring mee?
ja het kan wel kloppen hoor,meschien dat het in dit geval ook bij iedereen anders is maar bij mij was het wel zo waar het aan ligt weet ik niet percies maar ze zeggen dat het door de hormomen kan komen. groetjes jeslin
hier geen last van heb altijd acrylnagels maar het is bij mij wel dat ze sneller groeien moet ze dus vaker bijvullen
Ik weet alleen dat de kans bij gel nagels groter is dat ze los laten...bij acryl nagels weet ik het niet.
Hier aan het begin van de zwangerschap nog gelnagels gehad en idd... er kwamen luchtbelletjes onder en lieten dus eerder los... hoe het zit met acryl weet ik niet...
Al de hele zwangerschap acryl, nergens geen last van. Het enige waar ik meer last van had waren kleffe handen. Dat kon ook een oorzaak zijn van het sneller loslaten van de nagels. Bij mij was dit gelukkig niet zo. Je kunt ook altijd info vragen aan iemand die nagels doet zetten, die kan je er vast veel meer over vertellen, en ook waarom die nagels sneller loslaten. Liefs xxx, Debby
hoi dames,, heb bijna altijd al gel nagels gehad en nergens geen problemen mee ja alleen sneller uit groeien omdat mn nagels harder groeien verder nks. voordeel vul ze zelf dus bespaar een boel geld hihi
ik heb mijn hele zwangerschap al gelnagels en bij mij blijven ze gewoon mooi hoor alleen wat vaker bij laten vullen als normaal
mijne bleven ook niet zitten heb ze er af laten halen,. heb nu gewoon me eigen nagels laten staan en opzich is dat nu ook wel mooi moet ze alleen goed verzorgen
Woensdag moet ik weer... maar ik wil 't dan nog niet vertellen. Dus laat het woensdag nog maar doen, dan kan ik de volgende keer wel vertellen en kijken wat ik doe. Thanx voor de antwoorden!
Gefeliciteerd nog trouwens het was bij mij ook pas na ongeveer 10 wkn dat ze er afvielen en toen heb ik het verteld succes
ik had vanaf dag een dat ik wist dat ik zwanger was last van lucht onder mijn acrylnagels..ik heb ze eraf gehaald . wel echt balen want ik mis ze echt erg! xxx San
Bij mij bleven mijn gelnagels ook niet zo goed zitten als anders .Ik ben 4 weken geleden getrouwd en ik had 2 dagen voor de trouw nagels laten zetten maar na een dag viellen er al af .En de dag na de trouw had ik er geen nagel meer opzitten terwijl ik er normaal toch langer plezier van heb .
heb ook acrylnagels en geen last tijdens mn zwangerschap de uitgroei is wat meer maar verders geen klachten
Hoi meiden, Ik ben zelf in mijn vrije tijd nagelstyliste en het kan inderdaad kloppen dat kunstnagels loslaten tijdens een zwangerschap. Dit is bij ieder persoon verschillend. Zelf werk ik niet met gelnagels, maar altijd met acryl. Dus......wil je toch mooie nagels hebben, dan adviseer ik om gewoon acryl nagels te zetten ipv gel is ook veel beter ivm het uv licht wat weleens ontzettend pijn kan doen als je zwanger bent. Liefs Monique