38 weken zwanger en blaasonsteking

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dilara1, 16 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Dames had sins gister pijn bij plassen vandaag ff urine gebracht blijk een blaasonsteking te hebben. En een kuurtje gekregen dus.
    Maar zag ergens dat het de ween ook kon opwekken de blaasonsteking iemad ervaring.

2. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    ja hier een blaasontsteking ervaren iemand ;) haha

loop al 4 weken met blaasontsteking en 4 kuren gehad ook.

nu is het eindelijk weg maar inderdaad zou kunnen dat het allemaal wat weker wordt daardoor van onderen... maar je bent al 38 weken, dat is niet zo erg dan. bevallen met blaasontsteking kan ook prima.

ik kreeg telkens blaasontsteking bij 32 weken, iets te vroeg dus...

3. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Nee zal niet erg vinden om nu te bevallen haha hoop niet dat het hier 4 weken gaat duren :)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Een kennisje van mij kreeg rond de 26 weken een blaasontsteking, maar herkende het niet, ook de weeën niet, ze is toen bevallen met 26 weken. Met 38 weken zou ik me geen zorgen meer maken, je baby is er wel klaar voor :)

5. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Nee eigenlijk was het niet echt zorgen maken zou het juist fijn vinden als die nu kwam was benieuwd of er mensen zijn waarbij het ween opgewekt heeft me dochter is met 37+4 en zoon 38+2 geboren dus weet dat het makkelijk kan is ook een flink kindje net zoals zoon en dochter :)

6. sabrina2

sabrina2 Niet meer actief

welke antibiotica heb je gekregen?

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Goed dat ik dit lees, dat wist ik namelijk niet. Misschien morgen voor de zekerheid wat urine brengen naar de HA...
    Jij sterkte in ieder geval!

8. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Amoxollin capsules voor 6 dagen heb ik gekregen

9. sabrina2

dan zul je er best snel vanaf zijn denk ik. Zou het wel nog even laten testen een week na de kuur. Niet omdat het de bevalling kan opwekken, maar omdat het ernstiger kan verllopen in de zwangerschap. Succes!

kellie94 vindt dit leuk.
  10. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Dakje wel ik moest ook na de kuur opnieuw urine brengen dat doe ik dan op vrijdag. Het mag de ween best opwekken :)

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Er is mij verteld dat een blaasontsteking bij zwangerschap sneller kan doorslaan naar een nierbekkenontsteking en dat dat juist de vroegtijdige weëen kan veroorzaken.

12. luna1978

luna1978 Actief lid

17 dec 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    4 keer kuur? Ik vrees dat ik ook nog vaker blaasontsteking krijg, want ben er echt gevoelig voor. Nu 19 weken zwanger en al 2 keer onsteking gehad :(

Ik heb al vanalles geprobeerd. 1,5 - 2 liter drinken, 1500 mg vitamine C (op advies van vk), cranberry tabletten etc. Maar het helpt allemaal niet. Hoop dat het bij deze 2 keer blijft.....

13. sabrina2

ja, kan sneller doorslaan naar een nierbekkenontsteking. Maar ook een blaasontsteking op zich kan een bevalling opwekken, zoals iedere ontsteking eigenlijk. Ik bedoelde dat het in haar geval niet zo erg is als de bevalling zou beginnen, maar dat een nierbekkenontsteking wel gevaarlijk is...

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Okay dat stukje van de blaasontsteking en weëen dat wist ik dan weer niet. Maar ik had blaasontstekingen in een vroeger stadium van de zwangerschappen.... dus vermoed dat men er daarom bij mij zo bovenop zat :cool:

Deel Deze Pagina