5 dagen geleden heeft onze Sammy maar liefst 6 jongen gekregen. Kleine dikkerds van maar liefst 123, 128, 130, 136, 127, 127 gram. Ondertussen op dag 5 wegen ze al (in dezelfde volgorde) 620, 613, 627, 638, 569, 610 gram. Moederpoes en de jongen doen het super goed.
Oooh wat een poepies! Is in 5 dagen hun gewicht vervijfvoudigd??! Hoe dan? De meeste kittens, ongeacht ras wegen met een week of 10 ongeveer 1100 gram. Worden dit tijgers?
Mamapoes heeft slagroom... @masami : wat een schatjes! Heb zelf een zwarte kater, vind die rode ook geweldig!
ja ik denk het. Ik dacht eerst dat onze nieuwe weegschaal niet klopte dus opnieuw wegen en nog eens. maar echt ik schrok er ook van Ze waren ook al groot bij de geboorte, maar dit is wel extreem idd.
Mama is dus rood met wit, ik heb ook nog een witte poes. Maar echt zo mooi dit. Ik ben zelf helemaal weg van rode katten en nu heb ik 2 rode in dit nestje. Mooi Om Te zien opgroeien. Dit is trouwens ook nog eens haar eerste nestje, dus ik stond perplex dat er 6 inzaten.
Awh te lief! En jeetje inderdaad behoorlijk groot al! Geniet er van. En inderdaad foto's blijven plaatsen!